Bukefalos 28 år!

Går inte att installera spelet.

astronaut

Trådstartare
Fick ett sug att spela my horse and me så tänkte installera. Men det går inte.

Skivan är orginal; inte nedladdad eller liknande. Har spelat det spelet på denna dator innan men vill mig minnas att även då var det krångel med att få igång spelet. Det som kommer upp under installationen är en ruta där det står:

Beskrivning: Det gick inte att ladda DLL: GameuxInstallHelper

Och så avbryts det.

What to do?

Tillägg:
Spelet är med bland det som är installerat på datorn, går heller inte att ta bort programet. Rutan som dyker upp lyder något i stil med "undantag som inte kunde hanteras". Försökt installera som vanligt samt installera som administratör.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Tjatter Det kanske bara är jag som tycker att det är underhållande med shuffle-challenges. När jag hade en blogg brukade jag göra dem nu och då...
2
Svar
39
· Visningar
3 935
Senast: Monimaker
·
B
IT & mobiler Jag köpte hem ett par spel som kom hem i måndags, my horse and me 1 och 2. Jag installerar och det går bra, sen när jag ska starta...
Svar
1
· Visningar
1 752
Senast: Stalker
·
D
IT & mobiler -------------------------------------------------------------------------------- vet inte om jag är inne på rätt tråd här men jag tar...
Svar
5
· Visningar
3 564
Senast: Sacha
·
E
IT & mobiler Hejs! Skulle installera Arvet från Rosemond Hill nu när jag är sjuk för o spela lite.. Har så oerhört tråkigt!! Det är en bränd skiva...
Svar
2
· Visningar
1 554
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp