Bukefalos 28 år!

My horse & me 2

D

_daniella_

--------------------------------------------------------------------------------

vet inte om jag är inne på rätt tråd här men jag tar en chansning!!!
köpten my horse and me 2 igår men jag f¨r inte igång de!!!
när jag första gången satte i spelet i datan så hände ingenting..

men sen så tryckte jag på rutan dotnetfx och så installerades något, vad vet jag inte?! sen så startade jag om datan för de skulle man. sen när jag skulle försöka idag igen så kom rutan upp iaf och installationen började.. men den stannade när den där långa texten slutade på silent! vet ej va de heter..

så stod den bara så i en halv timma tre kvart så jag avbröt installationen.. men nu får jag inte igång de för fem öre! klickar jag på rutorna så händer ingenting. och tryckr jag på horse inne på install så står de baraet här programmet kunde ej startas eftersom binkw3.dll inte kunde hittas, det här problemet kanske kan rättas till genom att du installerar om programet...!

men då undrar jag va e de för program binkw3.dll????

vore jättetacksam om någon visste för annars känns de som att jag slängt ut 250 kr på ett spel som inte fungerar!!!!:cry:
 
Sv: My horse & me 2

--------------------------------------------------------------------------------

vet inte om jag är inne på rätt tråd här men jag tar en chansning!!!
köpten my horse and me 2 igår men jag f¨r inte igång de!!!
när jag första gången satte i spelet i datan så hände ingenting..

men sen så tryckte jag på rutan dotnetfx och så installerades något, vad vet jag inte?! sen så startade jag om datan för de skulle man. sen när jag skulle försöka idag igen så kom rutan upp iaf och installationen började.. men den stannade när den där långa texten slutade på silent! vet ej va de heter..

så stod den bara så i en halv timma tre kvart så jag avbröt installationen.. men nu får jag inte igång de för fem öre! klickar jag på rutorna så händer ingenting. och tryckr jag på horse inne på install så står de baraet här programmet kunde ej startas eftersom binkw3.dll inte kunde hittas, det här problemet kanske kan rättas till genom att du installerar om programet...!

men då undrar jag va e de för program binkw3.dll????

vore jättetacksam om någon visste för annars känns de som att jag slängt ut 250 kr på ett spel som inte fungerar!!!!:cry:


Har du kollat om din dator har rätt systemkrav för ditt spel...??

Reklamera spelet där du köpte det.....
 
Sv: My horse & me 2

Detta kanske inte alls har med saken att göra men är inte My horse and me till Wii? :confused:
 
Sv: My horse & me 2

Hej! Jag har precis samma problem som dig, med både my horse and me och my horse and me 2! datorn hittar ingen av skivorna!
Hittade du nån lösning på problemet?
 
Sv: My horse & me 2

Hej. Jag har svaret på era frågor. ! Jag har Mitt stuteri och det är samma problem där. Spelet fungerar det är bara det att datorn har litte svårt att verifiera spelet och så är det med en del spel. Det finns inget man kan göra åt det anna än att pröva att sätta i skiva flera gånger. Ibland kommer det inte att fungera medans andra dagar fungerar det. Det går lättare att få igång spelet om man håller på med ett annat spel först. Vet inte varför men det fungerar oftast för mig.

Synd att det finns såna här skivor!!!
Men man trötnar inte derekt på spelet efter bara en litte stund.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Fick ett sug att spela my horse and me så tänkte installera. Men det går inte. Skivan är orginal; inte nedladdad eller liknande. Har...
Svar
1
· Visningar
1 302
Senast: Rhyryn
·
M
IT & mobiler Hej! Jag fick precis hem spelet My Horse And Me, och installationen går hur bra som helst. Men när installationen är klar så hittar jag...
Svar
3
· Visningar
1 591
Senast: Eijya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundlucka
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp