Går inte att redigera inlägg?

Mammas

Trådstartare
Jag lyckas inte redigera inlägg. Om jag ändrar texten i ett inlägg och sedan trycker på Spara kommer detta upp:

Warning: SQLiteDatabase::queryExec() [sqlitedatabase.queryexec]: unable to open database file in [path]/includes/class_core.php on line 1034

Warning: SQLiteDatabase::queryExec() [sqlitedatabase.queryexec]: unable to open database file in [path]/includes/class_core.php on line 1040
Database error
The Bukefalos database has encountered a problem.

--------------------------------------------------------------------------------

Please try the following:
Load the page again by clicking the Refresh button in your web browser.
Open the www.bukefalos.com home page, then try to open another page.
Click the Back button to try another link.

The www.bukefalos.com forum technical staff have been notified of the error, though you may contact them if the problem persists.

We apologise for any inconvenience.

(Gjort en PrintScreen jag kan maila över om du vill ha exakt hur den ser ut.)

Om jag inte ändrar någon text går det bra att ändra, men om jag ändrar texten sker detta oavsett om jag snabbändrar eller om jag går in på avancerad ändring.
 
Sv: Går inte att redigera inlägg?

Jag hade samma problem igår när jag ville lägga till en bild. Det gick inte. Det har ju varit vajsing nu i förmiddags så problemen kanske hänger ihop?
 
Sv: Går inte att redigera inlägg?

Med största säkerhet har dessa problem ett samband. Nu bör det fungera som det skall igen.
 

Liknande trådar

Bukefalos Fick dessa meddelanden från 15:22 fram till nu.. Network Error (tcp_error) A communication error occurred: "" The Web...
Svar
1
· Visningar
1 267
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Sådana här får jag upp titt som tätt, men enbart på buke.:confused: Särskilt senaste två veckorna har det eskalerat, hänger det...
Svar
11
· Visningar
1 326
Senast: Carolus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp