Databas-problem?

Mustang

Trådstartare
Fick dessa meddelanden från 15:22 fram till nu..

Network Error (tcp_error)


A communication error occurred: ""
The Web Server may be down, too busy, or experiencing other problems preventing it from responding to requests. You may wish to try again at a later time.

For assistance, contact your network support team.

och:

Database error
The database has encountered a problem.

Please try the following:
Load the page again by clicking the Refresh button in your web browser.
Open the www.bukefalos.com home page, then try to open another page.
Click the Back button to try another link.

The www.bukefalos.com forum technical staff have been notified of the error, though you may contact them if the problem persists.

Fast det kanske är vanligt bara at jag inte brukar råka ut för det?
 
Sv: Databas-problem?

Detta var nog helt och hållet mitt fel, jag körde en sak jag borde ha väntat med till i natt, egentligen, troligen sög den all kraft ur servern.

Bra att ni hör av er om detta, denna gång såg jag det själv, men det är inte alltid jag gör det.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
643
IT & mobiler Idag när jag kollade min email, brukar även kolla skräpposten då några av mina mail som inte är skräppost hamnar där också och såg ett X...
Svar
19
· Visningar
3 057
Äldre Jag hittade denna idag när jag loggade in på ett av mina mailkonton: "TAX RETURN FOR THE YEAR 2013-2014 RECALCULATION OF YOUR TAX...
Svar
3
· Visningar
984
Senast: sthu
·
Bukefalos Jag lyckas inte redigera inlägg. Om jag ändrar texten i ett inlägg och sedan trycker på Spara kommer detta upp: (Gjort en...
Svar
2
· Visningar
1 474
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp