Går inte rent

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Bellina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 781
B

Bellina

Hej!:)
När jag tog in min häst från hagen en dag så var hon varm om kotan. När man tog på kotan så ryckte hon upp hoven. Hon var inte precis halt utan hon gick inte rent.
Nu har hon varit sådan i några veckor, hon har haft en skorpa som jag har tagit bort och tvättat såret. Hon går bra i skritten nu men i traven springer hon nästan rent.
Finns det någon som har några tips vad ja kan göra? jag är så trött på att skritta varje dag, det har jag gjort nu i 6 veckor.
Tack för svar!

Sv: Går inte rent

kontakta veterinär o rådfråga? Du kan ju ringa o höra vad som säger o ev. ta ut?

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 184
Hästvård Hovslagaren var här igår. Han hade sin praktikant med som varit med ett par gånger förr. Hen går sista terminen på...
Svar
19
· Visningar
1 230
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
1 025
Hästvård Hej! För tre veckor sedan tappade min häst en sko under en ridtur, hon har ganska kass hovkvalite.. hovslagaren kom dagen efter och...
Svar
6
· Visningar
811
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka