Garantin på Tretorn Advance

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare ejohansson_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 170
E

ejohansson_

Jag är inne på mitt tredje par tretorn advance. första pajja knappen på och andra snörflärpen som man trär igenom. och nu mitt tredje par i knappen igen. hämtade ut mitt första par i sep. 09 o dem senaste 24 feb förra året. frågan är nu. Hur lång är garantin på dessa? tror ni att jag kan försöka lämna in även dessa? mina är lixom pedantskötta pga att mina första gick sönder i knappen. känns sååå tråkigt att betala 4000 (som dem kosta då) och sen håller dem inte.

tacksam för svar.

Sv: Garantin på Tretorn Advance

Du kan ju försöka, men normalt är väl ganatin ett år vill jag minnas.

Du kan ju alltid kontakta tillverkaren och kolla. Annars tror jag att en duktig skomakare är vad du behöver.

Här brukar det aldrig vara några problem, dom slänger åt en ett par nya isf. 2 år brukar det vara här, och då brukar dom gamla gå som fabriksfel.

Får du ett par, så se till att du får av den nya förbättrade modellen som ska vara betydligt hållbarare. :)

Liknande trådar

Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
9 487
F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
40 168
Senast: scizofren
·
Utrustning Det är så att jag köpte mina första tretorn i April 2008, då var det den gamla modellen jag fick. Gick efter ett tag sönder i...
Svar
13
· Visningar
1 594
Senast: ulle.j
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka