fio

Trådstartare
Måste ju oxå få ha en tråd så vem skall dit?

Vi skall dit med Hille och junioren och rida CR- 90klass, det kommer bli Aaaaastidigt för oss då dom har delat 90 klassen i 3 avd med 15 st i varje, men vi kommer ju hem tidigt iallafall då terrängen startar kl 12 :D

Sv: Gärds

Vi ska dit med dunderklumpen som startar sin första fälttävlan (spännande). Dottern rider sin första fälttävlan för året och våran "tant" startar ju lätt med sin junior :)

Vi ska dit med dunderklumpen som startar sin första fälttävlan (spännande). Dottern rider sin första fälttävlan för året och våran "tant" startar ju lätt med sin junior :)

Hmmm, är det du eller jag som är förvirrad? Enl startlistan i Tågarp ska ju din dotter starta i morgon, eller?

;):rofl:

SCHAA jag menar andra start. :o Glömde bort att Tågarp kommer ju emellan....det måste vara åldern....:eek::rofl::rofl:

Efter nogle (for os) svære 1* så tager vi en tur i 100 klassen. Hesten trænger til et easy-run tror jeg. Ses!

Ååååh vad många vi verkar bli i Gärds :devil:

Kan ju inte tänka mig att det inte finns fler människor här som skall till Gärds :confused:

Ååååh vad många vi verkar bli i Gärds :devil:

Kan ju inte tänka mig att det inte finns fler människor här som skall till Gärds :confused:

Nu vågar väl ingen skriva här längre så det är väl därför :angel:

Nåja 160 starter mot 100 tidigare år är mycket.
Och det var (är) svårt att få till startlistorna. :o

Nåja nu finns de ute :p

Nu vågar väl ingen skriva här längre så det är väl därför :angel:

Nåja 160 starter mot 100 tidigare år är mycket.
Och det var (är) svårt att få till startlistorna. :o

Nåja nu finns de ute :p

Ja det är mkt och oooooooooooooooooooooooo va kul att få åka kl fyra på morgonen :cool:

Tur det inte är jag som skulle tävla för jag hade strukit mig direkt :rofl::rofl:

Å jag blir väldigt betänksam när jag ser att terräng banbyggaren i SFRK ska till Gärds o tävla....?????:confused:

Eller så finns det 2 personer från Stockholm med samma namn....:idea:

Å jag blir väldigt betänksam när jag ser att terräng banbyggaren i SFRK ska till Gärds o tävla....?????:confused:

Eller så finns det 2 personer från Stockholm med samma namn....:idea:

Eller så blir er tävling inställd och det kommer som en överraskning på söndag morgon :devil:

Jaaaaaa...det är härligt med fältävlan...därför går vi upp kl 04.00 för att åka och tävla....sen när det är gjort så målar man ögon på sina trötta ögonlock och sitter hindervakt...mohahahahaha

kl.

Jag och mamma tänkte ta en tur ner i tid med terrängen så jag undrar om det är någon som vill bli fotograferad?

Ska väl försöka stanna åtminstone de 3 första klasserna.
Så jag tänkte att ni som är intresserade kan väl skriva era startnummer här så blir det enklare att hitta er på banan :D

(Planerna är att åka dit, man vet aldrig om nåt hinder kommer ivägen)

kl.

Jag och mamma tänkte ta en tur ner i tid med terrängen så jag undrar om det är någon som vill bli fotograferad?

Ska väl försöka stanna åtminstone de 3 första klasserna.
Så jag tänkte att ni som är intresserade kan väl skriva era startnummer här så blir det enklare att hitta er på banan :D

(Planerna är att åka dit, man vet aldrig om nåt hinder kommer ivägen)

Kanon! Du får gärna fota 205 :love:

//Sita

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 409
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 026
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 389
Senast: Johanna1988
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 892
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Blandraser och renraser