Gdk Newforest hingsten Sörbys Triumf

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Hrdina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 983
H

Hrdina

Undrar vad som hände med honom? Någon som vet? Vet att han tävlades framgångsrikt som 5-åring men sen bara försvann han... ej godkänd och verkar inte ha tävlat något mer.

Sv: Gdk Newforest hingsten Sörbys Triumf

Jag har faktiskt också funderat på var han blev av. Det har ju som sagt inte synts till några tävlingsresultat eller annat. Dock är han ju kastrerad tyvärr men det är ju ändå kul att veta var de tidigare godkända hingstarna blir av och hur de utvecklas.

Tyvärr gick Sörbys Triumf bort våren -05. Han bröt benet i hagen.

Tack för info. Vad tråkigt!! Det gick ju så bra första säsongen han tävlade. Ägde hans pappa därför är jag lite intresserad...

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
16 184
Senast: ildiko
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 493
Senast: Edla
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 884
Senast: 13579vas
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
3 141

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka