Bukefalos 28 år!

Ge mej lite tips, tack!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

Mobby

Hej på er!

Jag är "nygravid", är nu i 8:e veckan bara. Mår jättebra, känner inte alls igen mej när man läser om alla som mår illa o.s.v. *peppar, peppar*
Men sitter nu på jobbet (kontorsjobb) och är så otroooligt trött... ;)
Herregud, finns det några tips som gör att man piggnar till - :D eller är det bara att lägga sej på kontorsbordet och sova en stund... ?!
 
Sv: Ge mej lite tips, tack!!

Grattis!

Har inge tips, mer än dagsljus så mycket du kan och hinner.

Jag är själv nygravid, givk in i vecka 9 idag. Vad har du för bf?
 
Sv: Ge mej lite tips, tack!!

Jag har också haft turen att klara mig utan illamående etc. Men det kan komma senare så ropa inte hej...
Däremot så kan jag ge dig rådet att sova medan du kan (inte på jobbet kanske...) men vila en stund efter jobbet är inte helt fel. Dels tycker jag att det är svårare att sova på slutet av grav. med stor mage och dels behöver man lite insovd sömn tills bebisen kommer ut (och om man har otur som med min sista inte sover en hel natt på sina första 1½ år!).
 
Sv: Ge mej lite tips, tack!!

WhiskeyP: TACK!! :) & GRATTIS själv...

Jag har bf (enligt preliminära beräkningar såklart) 18 Oktober.
Du då?
Jag ska till bm den 22/3 för inskrivning, du då?
Mår du bra eller känner du av några symtom?

Jag ska försöka få mej så mycket dagsljus som möjligt, men det är svårt när man har ett kontorsjobb hela dagarna och sen när man väl kommer hem så är det ju kväll... :crazy:

Sen ska jag soooova heeela helgen, tror jag!! :angel:
Ja, visst hoppas jag att jag klarar mej ifrån illamåendet, men som sagt ännu tänker jag inte "ropa hej"!!
 
Sv: Ge mej lite tips, tack!!

Trötthet är lika vanligt som illamående... Om du har möjlighet, lägg dig och vila en halvtimme på lunchen! Det är en period man bara vill sova hela tiden, sen blir det ofta bättre igen. Så sov när du har chansen och gå ut och få frisk luft och solljus så mår du lite bättre!
Grattis förestän oxå! :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Skrev i den andra tråden men mår så himla dåligt över detta så skriver här med om någon har tips hon har mått illa i ca en vecka...
Svar
14
· Visningar
1 597
Senast: Dorinda
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 660
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Hej! Jag känner att jag är alldeles för gammal för att fortfarande inte veta vad jag vill "bli när jag blir stor" (jag är 33 år)...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 859
Senast: starcraft
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 339
Senast: Cocos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp