Ge mig inspiration

Sv: Ge mig inspiration

Google is your friend ;)


34022


dsc01883_1157135792.jpg


hostkrans1_210x200.jpg


sparahostensvackra.jpg


dorrkrans2.JPG
 
Sv: Ge mig inspiration

Ja som du ser på bilderna, är det bara att gå ut i naturen och se vad man hittar där. Använda sin fantasi och vad man tycker är fint!

Lycka till!
 
Sv: Ge mig inspiration

Du köper en halmstomme eller gör en själv.. skaffar en ruller ståltråd och plockar löv sen är det bara att börja linda runt stommen. Tänk på när du fäster ståltråden i början, ska du lämna ca 5 cm som sticker ut så du kan göra en ögla att hänga upp kransen med sen när du lindat runt om.

Lycka till!
 
Sv: Ge mig inspiration

Ska du göra en likadan som den första så måste du samla väldigt mycket löv, du trär dem sedan på en ståltråd (dubbel minst) fyll bara på tills du kan forma den storlek du vill ha på kransen.

Tänk bara på att när bladen/löven torkar så blir ringen glesare o glesare.. så trä riktigt många på från början.
 
Sv: Ge mig inspiration

Precis vad jag skulle skriva. Använd mycket löv! Jag gjorde en förra året och snålade så det blev lite glest men i år så har jag tagit betydligt mer löv!
 
Sv: Ge mig inspiration

Jag gjorde en som typ liknar nr.3!! Tog lite vad vi hade runt kring gården,nypon, bär o.s.v. Tror att den är fin även sen när löven vissnar bort!!
 
Sv: Ge mig inspiration

Min dotter gjorde i dagarna en höstkrans åt mig att hänga på dörren,så läcker i höstens färger:love:

Jag gick ut i trappan nu och skulle ta kort..men den börjar bli lite torr och ledsen..Ser inte för rolig ut,den var "fluffig" förut..
23998920.jpg
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hemmet Min ytterdörr är kall och dragig hur man än gör, men det hjälper om man hänger textil innanför. Just nu har jag en filt där, men den är...
Svar
14
· Visningar
780
Senast: bettysmatte
·
Hemmet Ledsen för att jag inte har bättre bild, men vad ska man tro om timret här? Är det ofriskt? Stugan är invändigt isolerad så det ger...
Svar
10
· Visningar
612
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler Tänkte försöka skaffa en hemsida till en mindre kennel. Önskar en ren design med inte alltför mycket detaljer. Lättnavigerad. Någon...
Svar
5
· Visningar
339
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Hästnyheter En majestätisk, hängande häst och en blek ”smärtoman” som hämtat inspiration från korsfästelsen - så inleds den hyllade utställningen...
Svar
0
· Visningar
119
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp