Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Du köper en halmstomme eller gör en själv.. skaffar en ruller ståltråd och plockar löv sen är det bara att börja linda runt stommen. Tänk på när du fäster ståltråden i början, ska du lämna ca 5 cm som sticker ut så du kan göra en ögla att hänga upp kransen med sen när du lindat runt om.
Ska du göra en likadan som den första så måste du samla väldigt mycket löv, du trär dem sedan på en ståltråd (dubbel minst) fyll bara på tills du kan forma den storlek du vill ha på kransen.
Tänk bara på att när bladen/löven torkar så blir ringen glesare o glesare.. så trä riktigt många på från början.
Precis vad jag skulle skriva. Använd mycket löv! Jag gjorde en förra året och snålade så det blev lite glest men i år så har jag tagit betydligt mer löv!
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...