Ge mig tips på bra hemsidor!

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Citrus
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 816
C

Citrus

Jag har planerat börja med western men kan ingenting och vill nu råda bot på det genom att iaf läsa på och lära mig lite. Vart ska man börja? Vad bör jag känna till och vilka sidor är enligt er de bästa för en total nybörjare som är vetgirig?

Sv: Ge mig tips på bra hemsidor!

Du lär dig mycket här inne på buke och sen kan du gå in på wras.se och lära dig om alla grenar som finns. Sen har ju alla olika organisationer egna hemsidor... bara att googla :)

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Ramona
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
522
Senast: Freazer
·
Fritid Jag är egentligen en lantis. Gillar inte städer, har historiskt sett varit rätt ”kulturellt ointresserad” och känner mig jättebortkommen... 2
Svar
28
· Visningar
1 003
Senast: Kirre
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 285

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka