ge mig tips på träns NU!

CallMeAce

Trådstartare
:) det ska vara svart och får gärna bestå av något som utmärker sig, inte ett helt vanligt svart bara. pullarnosgrimma tror jag passar bäst till min hästs kompakta huvud med brett över o runt ganascherna.
pris får inte överstiga 500 helst nu till en början. så, ett prisvärt, snyggt men relativt billigt träns med pullarnosgrimma!

bilder är ett måste!!!
:banana:

Sv: ge mig tips på träns NU!

Här är ett från Riders Company, snyggt bra läder. Vita sömmer o inåtvända spännen, inklusive tyglar. Fodrat helt nackstycke, ingen lös dum rem till nosgrimman. Kostade pnappt 500 :-

Totte
[/IMG]

Finns på mantorpstravshop för billigare penning:)

var det määssingspännen på ditt träns? det ser snyggt ut men jag vill ha silverspännen, kanske glömde skriva det :D

Liknande trådar

Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit... 2
Svar
24
· Visningar
4 712
Senast: Fiorano
·
Utrustning Ja ge mig era bästa tips och trix, både på utrustning och tips på hur man lättast lär hästarna (och sig själv!) hur man gör det hela... 2
Svar
20
· Visningar
2 321
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 949
Senast: QueenLilith
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 493

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka