GeKås-tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GeKås-tråd

Finns det rosa regntäcken i fullstor i gekås? Mycket rosa grejjer alls?

*kl*

Dom här sakerna köpte jag i fredas!
Två par ridbyxor! extremt sköna!
24582_1206908065.jpg

Ridspö, ridstrumpor + dom andra sakerna.. Och så köpte jag häst schampo också.:p
95686_1206908644.jpg

*kl*
En sån tjock fluffig pad som man har under sadeln, vad kostar/kostade en sån? Jag har en kompis som ska sälja sin så hon undrar vad de kostade nya...

hur ser dem ut finns det någon bild? Jag är ute efter ett regntäcke..

(ska jag knapplåna nu? vet inte riktigt vad de innebär än!:eek:)

tänk om inte döskalle settet ( transportskydd?? fleece (stavning??) täcket, regntäcket?((de va väll regn??)) och shabraken och lindorna) finns kvar i sommar när jag ska få en häst!:eek::cry::cry: jag bara måste ha de settet!!:crazy:

om du bara måste ha det setet, så köp det nu då. och spara det till sommaren när du ska skaffa häst?

men jag vet ju inte vlken strorlek jag ska ha då! tänk om jag köpt en storlek förlitet te.x. då blir de ju inre så kul:crazy: och sen tänk om jag får en fux eller nått! alltså jag har ju inte lisom "hittat" en häst än eller vi har några som vi vill provrida men har ju ingen stallplats än och några är utlånade (från ett stuteri!) å vet ju inte om de ska behålla ponnyn eller om de ska lämmna tillbaka!:(:D jag får väll hoppas att de e kvar sen i sommar helt ekelt!:D

Någon som vet om de har ett rutat täcke (typ sådana rutor som finns på ridstrumornas skaft) med rosa i?

Någon som ska till Ullared från Örebro/ Värmlandstrakten?

Jag vill sååå gärna dit.. ;)

Ska dit den 18 April, men ingen pålle och shoppa till. :cry:.

Jag har ju nyköpt mig en häst så det blev shopping som hette duga :D

Skall ta bilder på allt imorgon förhoppningvis :)

Haha ja vilken bra idé :angel:..

Om pengarna räcker så ska jag nog köpa ngt som går och "spara" tills jag skaffar pålle igen. :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 631
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 279
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
18 046
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 616
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka