GeKås-tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GeKås-tråd

:)Ska till Gekås den 20 Maj blev det bestämt idag...weiiiii!!!
Långt fram i tiden...men ooooh så kul.

JA ME!!:angel:
(näst nästa helg s¨ka jag provrida en ponny!:banana:alltså en helt egen första häst!!:D så nu är de ännu ett närmare steg till gekååååss!!:banana: ja e såå glaad tralalalala!:D)

Hej!

Imorgon bär det av till Gekås. Gissa om det blir hästprylar!!!

Någon som ska dit då? I så fall syns vi!!!!

Mvh Susanne.

Bilder? framförallt på ridbyxorna...

Ska försöka få med mig kameran o ta kort på allt, ribyxorna därimot ska nog inte vara så svårt att ta kort på för de är hemma iaf:p vilken latmask jag är!:angel:

*kl*.... idag var min sambo och handlade en cross i Kungsbacka... tyvärr jobbade jag kväll annars hade jag hängt på för att få en tur inom Gekås.... men det får bli en tur senare för mig istället....

**KL**
det ser ut som vi ska till GeKås om ett tag, ska bli kul, ska se om jag inte hinner spara ihop en peng.. Minns inte vad de har för träns, är det någon som kan uppdatera? Snygga ulltäcke till en vettig peng? Och en massa annat så klart..
U

*kl*

idag blir det Gekås för mig:D
Har fått lite inspiration utav er andra så min lista har blivit lååååång.... :angel:

förr-förra gången jag var där så hittade jag ett rosa fleece (med dö-skallar) till mitt (då) stoföl, nu har hon vuxit ur det och ska få ett nytt PLUS ett rosa utetäcke!:D Tur att hon är äcklad utav lera och bara rullar sig i snö;)

19761922.jpg

Jag var på GeKås igår (lördag)
Som sagt, det KRYLLAR av döskallegrejer. Min kompis är helt galen i de grejerna, hon ville köpa allt med döskallar på xD Transportskydd, fleceetäcken, vintertäcken. Ja, lite allt möjligt.
Jag stör mig lite på att de hade så lite grimmor och schabrak, fanns typ inget! :O Jag tänkte köpa grimmor och schabrak till min lilla "nya" herre. Men det blev bara, Svett-täcke, ländtäcke (reflex), en gul grimma (det var den ända som fanns i full, som passade min hästs färg ^^ ) En ryktlåda ( mest nöjd över den, den kostdade *** på E*o och ** spänn på GåKås ;D ) Och sist men inte minst, lite borstar. Men jag blir arg på att dom inte hade mer schabrak :@

okej! vad synd att de inte fanns så mycket shabrak och sånt då!:( men vad bra att de kryllar av döskalle saker då! vet nån hur länge de kommer finnas kvar ungefär!:D (jaj jag måste ha döskalle sakerna!!:angel:)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 643
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 285
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
18 046
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 617
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka