Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag och mamma ska köra ner till Ullared den sista maj Känns som om det är en evighet kvar, men det är bara bra för då hinner jag samla ihop lite pengar Tänker främst kolla efter gummiboots (som hästen avverkar ruskigt snabbt ) och kanske ngt innetäcke
jaaa vad bra! dessvärre så ska vi provrida nästa helg och den jag just nu tycker verkar bäst (även om inte mamma håller med!) är en valack! kan man ha rosa endå? eller blir jag/han mobbad då?(om de skulle bli den då som inte alls är säkert!)
haha jaag med! de enda jag hafft på en valack är en rosa/svart rutig grimma på min mdryttarpålle fast han är ju russ så då tycker jag att kunde få ha de!
Jag "klagar" för att jag följer tråden, eller jag gjorde, och när det kommer nya inlägg är jag naiv nog att tro att det har med ämnet att göra.
Så nu kan du få upplysa mig om varför man lägger in ett PUTTINLÄGG för jag fattar det verkligen inte. Vill du att tråden ska ligga överst och varför? Enlighten me.
Jag håller med dig, grymt trött på alla 'puttar' efter att ingen skrivit i tråden på en timme. Tråden lär knappast glömmas bort eftersom folk regelbundet uppdaterar den efter besök, då är det bara att leta upp den.
Den här tråden har fått ligga kvar "på nåder" trots att den egentligen strider mot ett par olika punkter i forumreglerna.
Att ständigt putta trådar är faktiskt inte varken önskvärt, roligt eller tillåtet enligt reglerna. Det är snarare rätt tröttsamt för de som är intresserade av seriösa inlägg, att ständigt gå in för att se puttningar i olika former.
Vi gör ett försök till med de här tråden, ytterligare övertramp KOMMER att rendera att den hamnar i papperskorgen.
Vi var där i helgen. Det blev ett par helskodda ridbyxor till dottern, en kortärmad tröja till mig, en kortärmad och en långärmad tröja till dottern, några par handskar/vantar och några par strumpor. Plus en massa annat från andra avdelningar än ridsportshörnan. Det mesta var betydligt billigare än om vi hade köpt det från någon ridsportsbutik här i närheten. Jag är inte alls förtjust i att gå i sådana affärer men eftersom vi var i krokarna av andra anledningar vore det dumt att inte gå in där.