GeKås-tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GeKås-tråd

Nån som vill pma lite priser? Främst på döskallesakerna men även på annat.

:bump:

Jag ska dit i månadsslutet om tiden räcker till :crazy:
Ska köpa:

4 stallboken
Döskallegrimma rosa/grå
Gummiboots
Hinkar
osv

kl

Jag och mamma ska köra ner till Ullared den sista maj :D Känns som om det är en evighet kvar, men det är bara bra för då hinner jag samla ihop lite pengar :p Tänker främst kolla efter gummiboots (som hästen avverkar ruskigt snabbt :crazy:) och kanske ngt innetäcke :D

Åh vad skoj :D, du får uppdatera sen så vi får veta om det hade ngt skoj ^^,

Det är lika roligt varje gång man klickar in i en tråd för attt det kommit ett nytt inlägg och så står det - puuuttt.

Poänglöst.

de är lika roligt varje gång man klickar in en tråd för de kommit nya inlägg och så är de nån som klagar.

poänglöst.;)

Det kommer nog finnas kvar ska du se :D Alla utom jag verkr galna i döskallar nu för tiden ;D hahhaha

jaaa vad bra!:D dessvärre så ska vi provrida nästa helg och den jag just nu tycker verkar bäst (även om inte mamma håller med!:angel:) är en valack! kan man ha rosa endå? eller blir jag/han mobbad då?:angel:(om de skulle bli den då som inte alls är säkert!:D)

Själv är jag mest galen i rosa! Jag skulle inte mobba en valack som kom i rosa :love:

haha jaag med!:love: de enda jag hafft på en valack är en rosa/svart rutig grimma på min mdryttarpålle fast han är ju russ så då tycker jag att kunde få ha de!:angel:

Jag "klagar" för att jag följer tråden, eller jag gjorde, och när det kommer nya inlägg är jag naiv nog att tro att det har med ämnet att göra.

Så nu kan du få upplysa mig om varför man lägger in ett PUTTINLÄGG för jag fattar det verkligen inte. Vill du att tråden ska ligga överst och varför? Enlighten me.

Åh vad skoj :D, du får uppdatera sen så vi får veta om det hade ngt skoj ^^,

Tyvärr så var där inte så mycket enligt mig. Jag handlar mindre och mindre för varje gång jag handlar på hästavdelningen.

Kläder fanns det en del dock.

På hästavdelningen blev det två påsar hästgodis, två täcken och en sadelgjordstunnel i fårskinn.

En bild på sakerna :).

http://s2.photobucket.com/albums/y38/mitnik/?action=view&current=DSCN2303.jpg

Av vem då? De som är intresserade av den har säkert varit smarta nog att lägga till den som prenumeration.

Dessutom - den har 38 sidor. Risken att den ska bli bortglömd verkar rätt liten.

Jag fattar varför man puttar trådar med specifika frågor som inte får svar men så är inte fallet här.

Jag håller med dig, grymt trött på alla 'puttar' efter att ingen skrivit i tråden på en timme. Tråden lär knappast glömmas bort eftersom folk regelbundet uppdaterar den efter besök, då är det bara att leta upp den.

*knapplån*

Ett par ord från moderatorn:

Den här tråden har fått ligga kvar "på nåder" trots att den egentligen strider mot ett par olika punkter i forumreglerna.

Att ständigt putta trådar är faktiskt inte varken önskvärt, roligt eller tillåtet enligt reglerna. Det är snarare rätt tröttsamt för de som är intresserade av seriösa inlägg, att ständigt gå in för att se puttningar i olika former.

Vi gör ett försök till med de här tråden, ytterligare övertramp KOMMER att rendera att den hamnar i papperskorgen.

*kl*

Vi var där i helgen. Det blev ett par helskodda ridbyxor till dottern, en kortärmad tröja till mig, en kortärmad och en långärmad tröja till dottern, några par handskar/vantar och några par strumpor. Plus en massa annat från andra avdelningar än ridsportshörnan. Det mesta var betydligt billigare än om vi hade köpt det från någon ridsportsbutik här i närheten. Jag är inte alls förtjust i att gå i sådana affärer men eftersom vi var i krokarna av andra anledningar vore det dumt att inte gå in där. :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 665
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 288
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
18 046
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 617
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31