GeKås-tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GeKås-tråd

beror på vad dom fått in, men överlag brukar det vara många storlekar och modeller

Jag handlade mig lycklig i tisdags :love:
Lite bildresultat....

HPIM0020.jpg

HPIM0025.jpg

HPIM0063.jpg

HPIM0062.jpg

Köpte förutom det på bilderna även ridstrumpor och ett rostrött fleecetäcke med gjordar...
Jag bara älskar den årliga shoppingturen dit :banana:
Hästens nota slutade på det dubbla jämfört med släktens julklappar :angel:

Ja, det är precis vad det är... Jag har så svårt med mössor...om det beror på min äggskalle eller vad?? :p
Men alla brukar glida uppåt så man inte ser ett dugg klok ut :D
Men denna (men gosiga öronlappar) satt som en smäck och lär nog komma till nytta om Kung Bore dyker upp med lite vinterväder nångång ;)

Vilken snygg röd färg det var på täcket :)
Hur mkt fodring var det?

Åh vad bra det gula fleecetäcket passade pållen din! :D

Jag ska somsagt dit på fredag nästa vecka för shopping.
Kommer leta efter täcke med helhals (gärna fast men avtagbart är OK) var ett tag sedan jag var där så jag hoppas de har något sådant :D Någon som ska dit efter den 21/12 som vill att jag håller utkik efter något specifikt?

:rofl:
Snyggt det röda täcket var..undrar just om min lilla valack behöver ett? :angel:
Fanns där STOOORA anslagstavlor någonstans? :bow:

KL

haha, jag längtar lika mycket till GeKås som till julafton :rofl: Kommer nog köpa en del jag inte behöver känns det som. Jag hoppas de har kvar sådana där svarta tömkörningsgjordar, en sådan skulle jag vilja ha :) Schabrak är ju sånt man kan samla på sig med.
Linas fleecetäcke var ju faktiskt lite musätet.. :angel: De kanske har nåt fint som hon kan få i 23-års present :rofl:

Vilken snygg röd färg det var på täcket :)
Hur mkt fodring var det?

Ja det var jättefint... mer rostfärgat i verkligheten kanske... blixten på kamerna gjorde det mera rött...
Tror det är ca 200 g fodring... perfekt då jag sen tidigare har ett 100g och ett på 300g :D

Åh vad bra det gula fleecetäcket passade pållen din! :D

Tack! :bow:
Det täcket ska bli ett litet projekt...
Tänkte med en kreativ väns hjälp sy dit "drakhästar"
och brodera dit "SKRÄCKIS" med några fräcka bokstäver :idea:
Det är ju Litas alias :p:love:

DRAKHÄST

Sen tänkte jag ha det täcket att kunna slänga över häst och sadel på träningar tävlingar osv...
Bra då att det INTE var gjordar på det :idea:

Det svart/beigeguldiga täcket såg fint ut, är det någon fodring i det ? :)

Åh vad häftigt det lät med drakhästar och texten "Skräckis" på. Du får visa bilder efter projektet. :D

Tömkörningsgjorden hoppas jag också finns där när jag ska dit. Så spara en åt mig. ;)

Det täcket har jag åt mitt sto, hur bra som helst i passform och håller tätt trots ösregn flera timmar, superbra! :love:

Jag ska dit på fredag :bump:
(på eftermiddagen så jag hoppas att det är något kvar iaf..:crazy:)

Ska köpa:
*DressyrSchabrak (Isabell Werth, ljusblå, marin,beige,grå)
*Lindor till Schabraken
*Ridbyxor (svart,marin,beige,brun,grå)
*Ridjackor (Svart,marin,brun)
*Ridtröjor (Svart,vit,grå,marin,ljusblå,beige,brun)
*Ridstrumpor
*Tjocka Ridvantar
*Boots
*Fleecetäcke (Marin,svart lr rött)
*Nosludd
*Reflexbrösta
*Bruna Ridbyxor 2st (Julklapp till kompis)
Och sen hittar jag SÄKERT mer! :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 570
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 240
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
18 031
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 152
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka