GeKås-tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GeKås-tråd

jag har.
sprang in, hämtade en kattbajslåda och så ut igen (skulle bara byta). gick på fem min, ingen kö i kassan

du får väl trösta dig med att det bara var ett byte hon skulle göra;) du skulle väl hinna med att shoppa på riktigt?

jga var på gekås i går kväll å kom hem med 1 grimma, benskydd, häst godis och en ny mössa =) de va allt i häst väg då jag bestämmt mej för at inte köpa häst saker =) men de gick ju bra =)

du får väl trösta dig med att det bara var ett byte hon skulle göra;) du skulle väl hinna med att shoppa på riktigt?

fast å andra sidan har jag varit där många gånger under halvtimmen :D

in, köpa godis till lägerbarnen, stå i kö, betala och så ut igen

att köpa den första kattlådan tog väl 10 min, då skulle jag ändå leta efter vart dom fanns också :p

fast jag tillhör väl eliten ;) hittar bättre där inne än vad jag hittar i staden där jag bor nu, och då är den ändå bra liten

Sådan fleecetäcke vill jag ha finns dom fortfarande kvar på GeKås?
fanns det i fler färger också?

tveksam till att dom finns kvar. såg dom inte förra gången jag var där.
fanns rosa också, med brodyren "Kompis"

Hemma igen - vilken besvikelse..SÅ utplockat..jag fick bara med mig:
Linfröolja 1L för 59,- samt Leather Wipes för 39.90,-

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 570
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 240
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
18 031
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 170
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Dejt
  • Lekstuga

Hund, Katt, Andra Djur