GeKås-tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GeKås-tråd

ja jag håller med lite :( fick me mig en grimma,sadelgjord,shortchaps,ridväst o ett par handskar. jo o en liten fårskinnstuss till pullartränset...

Jag tycker alltid de har roliga saker där inne :angel:.. Hittar man inget kul på hästavd finns det ju flera andra ställen man kan fynda på.

Skulle vara kul och se bilder på det ni fick hem iaf. :bow:

var på ullared igår, blev riktigt besviken, ALLT var utplockat fanns typ ingenting...
Och IsabellWerths Schabraken som jag sparat till, fanns det ETT kvar (som hängde uppe på väggen för visning) i ROSA, inga andra kvar :cry::cry:

Köpte iaf lite:
Marin blå ridbyxor, helskodda 229:-
Tjocka Ridstrumpor
2st Nosluddssett
Gummisnoddar i ask 9.90:-
2st våtservetter till läder
2 Munktröjor (ska dock bytas för små "/ ) 119:-
Dressyrspö 49:-

Som tur är ska jag dit igen efter nyår då vi har flyttat och då är det bäst för dem att de har IW schabraken där :devil::devil:

Det är ju så att de inte har något ordinarie sortiment, de har olika saker hela tiden. Därför är det inte alls säkert de har IW schabrak när du kommer dit nästa gång heller. Det är det som är lite dumt med GeKås hästavdelning. Ibland har de massa skit, ibland jättefina saker.

Det är väl för att det är jul kanske. Hoppas de fyller på i mellandagarna för då ska vi dit.

Vilken tur att det inte blev någon tur innan jul. Nu när dt var så dåligt utbud. :(

**Puttar lite**

Var det inte några som skulle dit innan nyår? :D

Om jag har tid i helgen ska jag ta o fota mina grejjor till häst. Eller en del kan jag fota till häst iaf, schabraket får han inte ha på sig än då han är lite skitig ;)

haha stackarn, han vill ju inviga sitt rosa schabrak!
försökte hitta matchande lindor till det, men det fanns inte :mad:

jag var där idag, det fanns inte så jättemycket intressant idag men lite kom med hem iallafall.

bild kommer så fort jag lagt in dom på datorn!

haha stackarn, han vill ju inviga sitt rosa schabrak!
försökte hitta matchande lindor till det, men det fanns inte :mad:
Tror faktiskt jag har ett par som matchar ;) har iaf ett par ljusrosa, de kan ju hända att det är lite nyansskillnad, men det syns nog inte så väl isåfall.. måste nog nästan testa ändå ;)

jag har nog matchande till alla mina schabrak, det är nästan tragiskt eftersom jag har ett tjugotal sådana..
men lindorna är 60par så.. :crazy:
jag borde verkligen låta bli att handla

Jo jag med. Har ett antal lindor nu som jag inte har några schabrak till.. *känner paniken komma* :p beställde faktiskt ett schabrak igår, på rea, som matchar mina nyaste lindor :D :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 577
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 245
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
18 031
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 256
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka