GeKås-tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GeKås-tråd

jag har massa lindor i färger jag inte har matchande schabrak. vart hittar man ett limegrönt schabrak liksom? det blir svårmatchat när man ska ha häftiga färger ;)

KL
Jag var där idag och skulle som vanligt inte ha nåt speciellt,men lite blev det.. :angel:
2 grimmskaft
1 vintertäcke
1 dressyrspö
2-pack fleecelindor
3 foderhinkar
1 Isabel werth väst

Det jag skulle haft var IW shabrak (fanns inga) och hampa pro skydd stl full,men det fanns bara ponny.

De hade IW västar,jackor och ridbyxor och det har jag inte sett där tidigare. Ridbyxorna var skitsnygga men sambon påminde mig om att jag redan har mängder av ridbyxor.... :D

jag har massa lindor i färger jag inte har matchande schabrak. vart hittar man ett limegrönt schabrak liksom? det blir svårmatchat när man ska ha häftiga färger ;)

Stora ridsportskedjan som börjar på H har ju ett de kallar äppelgrönt, det är inte tillräckligt lika?

Stora ridsportskedjan som börjar på H har ju ett de kallar äppelgrönt, det är inte tillräckligt lika?

17293379.jpg

Köpte detta på rean, 180 för allt :D

Är schabraket från Gekås eller från H?? Har nämligen beställt ett schabrak med rakt avslut i äppelgrönt därifrån, är det detta?

H, så ja, det är det ;) Dock lite dålig bild, eftersom det är mobilkameran :angel:

Köpte du det för fullpris?

jag har ett limegrönt schabrak :angel: köpt på H**ks.
där e vitt på undersidan..ingen i stallet diggar det mer än jag.

nej det var på rea, 97kr tror jag. Köpte deras lindor tidigare i äppelgrönt när de hade 15%. Alltså de i fleece. Visste inte att de hade elastiska som matchade också ;)

:o jag måste ha fleece!

Fast har de nt de på GeKås? Har för mig att jag har sett sådana där :confused:

Har de inte massor av fleecetäcken och ländtäcken i äppelgrönt också? :d

Jag har aldrig varit på Gekås så där vet jag inte, men H har ju äppelgröna i fleece, finns på deras hemsida!

Nu vill jag gärna ha koll på täckessortimentet nere på Ullared :D
Jag kommer med största sannolikhet få köpt min drömhäst i början av nästa år och min mamma har erbjudit sig att köpa täcken där nere och skicka upp :)

Har de fleecetäcken med hals?
Bra vinter/regntäcken?
De skall passa en häst på 1,45 som är grov. Han brukar ha större 1,35.
Vad finns ni som vart där nyligen?

Sen undrar jag också hur mkt ljusblått de har då ljusblått är hans färg :)

Har redan ett träns därifrån med ljusblå stenar & padding :love:
17053566.jpg

Till våren skall jag också fara dit ner, då blir det tomt på hästavdelningen XD

tyvärr inte, då dessa lindor verkligen LYSER :D
men jag har börjat se massa svarta schabrak med limegrön kant här och där, så jag hoppas att jag ska råka hitta ett sånt någon dag

Köpte iaf lite:
Marin blå ridbyxor, helskodda 229:-
Tjocka Ridstrumpor
2st Nosluddssett
Gummisnoddar i ask 9.90:-
2st våtservetter till läder
2 Munktröjor (ska dock bytas för små "/ ) 119:-
Dressyrspö 49:-

Men alltså... får man skriva sådär nu??!?! Det var ju sånt fruktansvärt ramaskri tidigare och trådar stängdes åt både höger och vänster så fort någon nämnde något om vad det kan ha kostat :confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 577
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 245
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
18 031
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 170
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Valp 2025