GeKås-tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GeKås-tråd

tycker det börjar bli dåligt mä bilder här ;)

*KL*
Jag planerar att åka dit snart igen.
Någon som varit där i dagarna och som kan rapportera hur läget var då? Är det fortfarande utplockat bland hästgrejerna?

Funderar på att åka dit i slutet av januari.... :S

Suck jag vill också åka till gekås, men det får väll bli i sommar :(

*KL*
Jag var där idag och köpte ett regntäcke (flecefodrat) och pälsglans (foxfire). Köpte ett likadant regntäcke jag har sen innan men en storlek större då pojken har växt ut sitt gamla. Detta täcket gillar jag skarp och har aldrig läckt igenom.
Bild på gamla täcket:
Dåliga bilder men. Det är den musblacka hästen.
En till dålig bild.

Lägger in en bild på ett shabrak jag har köpt på gekås, jättebra och högt i manken. Fårskinnspadden är oxå därifrån.
Bild

Måste bara uppdatera en grej på fårskinnspaddsfronten, för alla rosa galna så finns det paddar där det tyget som brukar vara svart i stället är illrosa. Lite tufft på rätt häst tycker jag.:D

Tyckte att inte alls att det var urplockat, dom får ju nya grejer varje dag och fyller på. Är i regel alltid väldigt lite folk nu i januari:)

Ahh då ska jag se till att komma iväg så snart som möjligt, kanske innan nästa löning....

Då måste jag försöka ta mig ner dit i januari.. Kul att dom fixat in lite mer rosa. Även om jag inte tror det skulle passa killen min. :p

Åhhhh jag vill oxå åka diit :) Men jag har ju ingen bil, kan inte nån plocka upp mig i Göteborg :rofl:

KL

Jag var på GeKås igår, och shoppade lite...

Till hästen:

1 rakt gummibett med äpplesmak
1 3-delat bett
4-pack bandage-paddar rosa med vit insida
B-vitamin i dunke, EMIN
Glucosamin i stor burk, EMIN
Longerlina
Fårskinns-rumpfluff till sadeln

Till mig:

En rosa v-ringad tröja med grå och vita rutor på (SKITSNYGG!!)
Strumpor, blans annat ett par som matchar PERFEKT till tröjan :d
Massa paket nudlar till stallet... :angel:

Jag har säkert glömt något, som vanligt!

Kom ihåg, prisförfrågningar sker via PM!

Diana

Oh borde vara förbjudet med denna tråd.. Man blir bara så less på att man aldrig kommer iväg många ggr i månaden *skrattar*

Vi ska åka i slutet av januari :) måtte dagarna gå snabbt.. (*psst* vi kommer ha två platser lediga i bilen)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 577
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 245
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
18 032
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 343
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31