Gekås / Ullared utrustning 2011

Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Latinka; [IMG skrev:
http://dressyrisabelle.blogg.se/images/2011/dsc_0349_161551440.jpg[/IMG]

Bilden visar B-vitamin (mycket billig).

Jag köpte fyra ess b-vitamin, samma volym samma pris om emin´s, dock ska man utfodra med 5 ml mindre varje dag utav emin´s så den blir lite billigare/dag än fyra ess. Detta upptäckte jag dock inte fören jag kom hem ^^

Hihi vilken tur att jag inte använder mig av b-vitamin för tillfället, köpte just denna till en kompis :D

Bättre bild på schabraket

295645_10150254839436050_684896049_8042712_3347270_n.jpg

Vilket fint schabrak! Älskar gula prylar :love:

Det är lite mer gul-grönt, typ, fanns tyvärr inga helt gula schabrak när jag var där :(

*KL*
Jag var på Gekås igår och där var faktiskt inte alls mycket folk så det var riktigt skönt :)
Tyckte det var helt okej utbud men detta fick jag med mig från hästavdelningen
dsc05182_161795287.jpg

Jag hittar dock inte kvittot så det blir priser på det jag kommer ihåg eller där det finns lappar :angel:
*Blåa fodrade ridbyxor, helskodda, 496 :-
*Svarta ridbyxor, helskodda, 399 :-
*Jeans ridbyxor, helskodda
*Stövelstrumpor, två-pack
*Mjuk borste
*Softgrip borste med mjuka piggar
*2 st tvåpack reflexer med teddy, 49 :- st
*Fyra ess hästsalva
*Radital Linimentgel
*Renons Man&Svans utredare

Det jag velat ha som jag inte tyckte fanns var pikér i funktionsmatrial. Det fanns till viss del men dock i för stora storlekar då.

KL.
Idag är lillasyster på Gekås och handlar till mig!!! Yey!!(och sig själv såklart)
Ska ha back-on-track fleecetäcke samt snabbbandage. Ville eg. ha de blåa jacson transportskydden oxå men de fanns bara i dubbelstorlekar och då blev jag lite orolig för att de inte skulle passa pållen, så de får vara. Hon skulle hålla utkik efter fina dressyrschabrak oxå, men verkade inte finnas något i de färgerna jag ville ha. :( så lite besviken, men b-o-t var ändå viktigast! :D

*kl*

Killen ska till Gekås så jag tänkte skicka med honom en liten önskelista men tyvärr har han inte någon som helst susning om vad som är bra och dåliga hästsaker. Eller rättare sagt, han har inte den blekaste om någonting som gäller häst. :D

Men min fråga till er andra är om det finns fårskinnspaddar, både sån man har under sadeln och sådan man har på sadeln för att skona rumpan, där? :D Tänkte att jag kan höra med om det överhuvudtaget finns innan jag ber honom att leta efter det. :)

Vi köpte en fårskinnspadd att ha på sadeln förra hösten, den var sjukt bra! Bra pris också, kommer inte ihåg vad den kostar däremot. :p

Åh, vad bra! Hoppas det finns såna fortfarande.

Nu kan jag i alla fall skicka en bild till killen på hur en rumpvärmare ser ut och hoppas att han ska hitta någon :D

Fårskinnspad finns för 299 kr, dock har den ingen kanal för ryggraden!

Rumpvärmare köpe jag föra året för 199 kr :)

*kl*

Finns det 10-meters tömmar? Jag ska snart ner och undrar om det finns annars så har ridsportbutiken här hemma tagit hem... Då skulle de kosta 250 kr...

Det fanns både 8, 12 och 16 m tömmar när jag var nere sist, 99:- har jag för mig :)

Fårskinnspadd + rumpvärmare i fårskinn finns!

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 483
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 166
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Utrustning Ja så var det nytt år - 2014 - och dax för en ny Gekås / Ullareds utrustningstråd som detta året är mer inriktad som bildtråd ;)... 31 32 33
Svar
651
· Visningar
151 448
Senast: MissKulla
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 866

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka