Gekås / Ullared utrustning 2011

Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

När jag var där för en och en halv vecka sen fabbs det tömk.tömmar från jacson, med riktiga läderspännne till bettet. Kostade 179 tror jag. Jag köpte för nåt år sen med snabbspännen kostade 79.

KL

Jisses vad billigt det verkar vara där nere!!
Är det någon som vet om de säljer typ vanliga körselen där nere?

Ok, jag vill ha vävbandstömmar som är släta hela vägen fram till bettet och inte allför långa för jag är inte så skicklig än:D.

Jag har tömmar nu som är runda den första biten efter bettet och sen platta men jag kan inte sätta fingret på vad det är som gör att jag inte gillar dom...

Men det låter bra att det finns i alla fall för då kanske jag kan spara lite pengar på att köpa där nere istället för i ridsportsbutiken här...

Körsele har jag aldrig sett, enklare varianter av tömkörningsgjord är nog det enda,.

Fårskinnspad finns för 299 kr, dock har den ingen kanal för ryggraden!

Rumpvärmare köpe jag föra året för 199 kr :)

Klippte kanal i min med kökssaxen. Hur bra som helst. Så fort klippmaskinen fått sina skär slipade ska jag putsa till det lite finare med den.

Rumpvärmare i fårskinn för 199? Gekås - here I come!

Jag har också klippt kanal med sax på min, men när man trycker så kommer fåret och kanalen i samma nivå som det verkade inte göra nån skillnad

Åker ner till Ullared på tisdag, tänkte shoppa en massa :angel: så förbered er på bilder :p

Nån som vet om det finns märkesgrjer där? det var bara John whitaker ridbyxor jag tänkte på gällande märken.
Men mamma brukar åka dit nån/några ggr om året, nästa gång åker jag med henne!!! :D
Verkar vara jättebra och billigt där :)

Nä några Jw byxor kommer du nog inte hitta där. Det finns inte så mycket märkes saker, kan finnas något om man har tur.

Jag var på där den 27/7 och då inhandlades
Pannband med ljusrosabling 75:-
Senskydd 99:-
Dressyrspö 45:-
Mörkbruna lindor 30:-
Mörkbrunt/ ljusbrunt dressyr schabrak 99:-
Mörkbrunt/ ljusbrun fält längst ned (ser dock ljusrosa ut på bilden) typ hösttäcke 399:- om jag inte mins fel
495135162

KL

Är det någon som nyligen sett schabrak i sammet? både dressyr och hopp letar jag efter.

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 483
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 166
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Utrustning Ja så var det nytt år - 2014 - och dax för en ny Gekås / Ullareds utrustningstråd som detta året är mer inriktad som bildtråd ;)... 31 32 33
Svar
651
· Visningar
151 447
Senast: MissKulla
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 866

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka