Gekås / Ullared utrustning 2011

Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Sist jag var där satt skylten där i alla fall, som den alltid gjort. Fast de kan ju knappast ha koll på det med tanke på hur många som har fotat sig själva och Morgan och han den andre, vad-han-nu-heter..

Förresten, nu är nya Ulla-tidningen ute med en stor hästspecial! Ska sätta mig och kolla igenom nu, vi åker ner den 16e! :D

Nu kan jag meddela er att jag, som startade den här tråden, skall ner till ullared för första gången i mitt liv! Nästa vecka sker det. :D Något speciellt som man bara MÅSTE köpa när man väl är där? Hästavdelningen skall defenetivt besökas, det är stopp no.1 :)

Jag vet ju i alla fall vad jag tänker köpa när jag är nere - Aloe Vera. Tror det är Emin eller något som har en flaska Aloe Vera-gel för 40 kr. Och vad jag kan läsa mig till är det faktiskt rejält med Aloe Vera i och jag gör av med hur mycket som helst på bett och rivsår då de läker bättre och sårskorpor lossnar lättare. Särskit bitsår läker superbra.

Jag, som har en häst som verkar ha som hobby att skaffa sig småsår, gör av med hur mycket som helst. Har även en flaska hemma att smörja mig själv med. Det är snuskigt billigt om man jämför med vad Aloe brukar kosta.

Nu puttar jag upp denna tråden! Det är inte acceptabelt att den ligger så långt bak:eek::rofl:

Nån som köpt vintertäcke nyligen?? Skulle gärna vilja veta prisklassen om det är värt en resa ner... (ska köpa 10st)

de brukar liogga på 299-399 kr så ja, jag skulle nog säga att det är värt en resa ner, beroende på vart man bor då såklart :D

Precis de flesta vintertäckerna ligger runt 400kr. De har mycket sådant nu. var nere där i torsdags.

Känns ju lite märkligt att man inte får fota, jag menar de har ju uppenbarligen filmat där!
I exklusivare affärer brukar man ju inte få fota, men jag vet inte om det finns så mkt att plagiera av deras varor, det mesta är ju redan just det...:)

Filmteamet har givetvis bett om lov innan. Det blir ju ganska svårt att följa anställda och filma på lagren om man inte kontaktat företaget innan.;)

Sitter i kassan, & har därför ingen koll på avdelningarna, mer än vad jag tar betalt för, så tyvärr är jag inte till ngn hjälp.....:-)

Knapplån

Någon som har koll på deras reflexsortiment? Jag köpte källquists benreflexer där nere för några år sedan, dom är skitbra. Finns dom fortfarande? Och har dom rosa reflexer?

Ska ner om typ 10 dagar :banana:

Kl
Nu är ularedsresan bokad till 8/10!

Hoppas dom har mycket kul! Behöver några snygga dressyrträns, grimmor ,schabrak och lite annat skoj.

Har dom hundgrejer föresten? Ska ju få valp i vår så kunde vara bra att ta med lite sånt också kanske.

När vi var nere hade dem väldigt lite hundsaker och det mesta av det var faktiskt inte billigare än i vanliga affärer :eek: men hundavdelningen kanske bara hade en dålig dag med leveranser :cool:

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 482
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 166
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Utrustning Ja så var det nytt år - 2014 - och dax för en ny Gekås / Ullareds utrustningstråd som detta året är mer inriktad som bildtråd ;)... 31 32 33
Svar
651
· Visningar
151 445
Senast: MissKulla
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 866

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka