Gekås / Ullared utrustning 2011

Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Tvätta schabraket försiktigt.... jag köpte flera sådana förra året och nästan alla gick sönder eftersom det gula nylontyget var sydd med så liten sömsmån att det repade upp sej direkt. Några blev sådana redan före tvätt och några i tvätten trots skonprogrammet...
Men ingen skugga ska falla över GeKås, jag fick reklamera och fick nya schabrak som jag ska ha nu i höst och vinter....

Men jag vill bara att ni ska kolla sömmarna noga så ni slipper att det repar upp sej.....

Hur är det med Back on Track produkterna på Ullared? Finns det? Är ute efter Nättäcket som här i handeln kostar 2079kr. Någon som vet om de har det och vad det kostar?

Back on Track-produkter fanns när jag var där i somras. Priser kollade jag dock inte på.

Kollade i somras, ingen skillnad på BoT-priserna tyvärr.

Åh, jag ska dit på lördag :bump::bump: längtar redan!!

Har dom något roligt där nere nu? Ridbyxor, bett i 12,5, snygga schabrak å lindor??

Jag var där igår. Tyckte utbudet var väldigt trist! Några snygga jackor fanns iofs. O det var riktigt bra pris på BoT-hjälmen! Fortfarande för dyrt för mig men ändå!

Det enda jag fick med hem i hästväg var en större fölgrimma i lila och en burk glucosamin/condroitin. O jo, läderputsservetter.

När jag var nere i helgen som var fanns det massor med schabrak!
Men jag hittade INGET som jag gillade.. tycker alla var så tråkiga. Men det är väl så, jag är inte riktigt förtjust i modet på färger på schabrak nu så jag hittar aldrig några jag gillar.

Ridbyxor kollade jag lite, fanns ett par snygga men jag skulle inte ha några så jag kikade inte så jättenoga. Bett fanns det massor, men jag kollade heller inte så noga på storlekar.

Jag åker ner den 20e oktober igen.. :)

Vad fanns det för färger, de som du tyckte va tråkiga kanske är sådana som jag har letat efter!!

Jag missar nog det i morgon :( Ska till skåne och hämta häst..

Lust shoppa regntäcken åt mig om de har på rea? ;)

Sant men ska ner i morrn och på lördag *pust* Och vem vet om det finns tillräckligt många täcken kvar på söndag..

Ska ha regntäcken till 9 hästar :eek: så därför man vill fynda på rea ;)

Usch för ett delat pelham. :(

I know, men kommer knappt använda det något, kanske något ridpass i månaden. Han fungerade finfint på de tvådelade :) Förra ägaren körde bara på tvådelat pelham så tänkte se hur de gick.

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 482
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 166
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Utrustning Ja så var det nytt år - 2014 - och dax för en ny Gekås / Ullareds utrustningstråd som detta året är mer inriktad som bildtråd ;)... 31 32 33
Svar
651
· Visningar
151 444
Senast: MissKulla
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
20 866

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka