Gekås / Ullareds utrustning 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

Åh, herregud fleecetäcket var så jäkla snyggt!!!! ett MÅSTE för mig på fredag!! :love::love::bow:

*kl*
Om någon från Uppsala (eller som passerar Uppsala) åker så vill jag gärna beställa sånadäringa Catago dressyrskydd, svarta i L. :love:

Jag tog det sista paret svarta i full (de sista i full överhuvudtaget) och det är inte säkert att det kommer in fler just nu. frågade men hon visste inte.

jag vill ha fleeeceeetäcket :cry: å bruna cartago M... någon fr sthlm som ska åka?! :angel:

*knapp*

Detta fick jag med mig hem för ett par veckor sedan:
img_0283_201836142.jpg

Ja, inte kattungarna då...

Bruna Cartago i cob fanns det fullt av :-) de är inte i stl M eller L utan i cob och full.

*KL*

Cartago finns bara i cob och full, inte ponny?

Nån som har lust att mäta hur höga dom är i strl cob? Jag skulle vilja ha ett par dressyrskydd till min haflinger, men är rädd att dom blir för långa :(

Knapp!

Är det nån som har koll på hur det ser ut med regntäcken nu? Ofodrade, vanliga regntäcken.

Funderade på om det va säsongsvara, men i Sverige är det väl alltid säsong för regn ;)

Tack för en trevlig dag i Ullared! :) Så fin han blev i grejerna du köpte!

Själv köpte jag:
Pälsglans 99:-
Flughuvor (Catago)49,95:-
Sadeltvål 34,95:-
Grimskaft 3m 24,95:-
Jacka softshell 299:-
Hästgodis 1kg 29,95:-

Har ju ingen häst som rids så det blev inte så mycket för min del men det var nog lika bra så slapp jag höra sambons gnäll :p

Jag har mätt Catago dressyrskydden, jag mätte på insidan.
(På utsidan av skyddet men på den sida som är in under hästen) :D

Cob:
Fram: 22cm, Bak: 26cm höga.

Full:
Fram: 25cm, Bak: 30cm höga.

Ang regntäcken: där var olika modeller. Brunt ofodrat med halvhals för 399kr. 2 ofodrade blåa liknande modeller (ingen hals av nåt slag) 299 resp 249 kr. Jacson blått fleecefodrat med halvhals för 399 kr. Sen något med 50 gr foder.

Tack själv! Super kul var det! Ja visst blev han fin ;-) tränset blev mer invigt idag. Tyglarna som följde med var oxå överraskande trevliga :-)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Är de vanligt att få lite ont i helt nya sadlar? har läst att man behöver rida in sadeln så den blir mjukare mm. å att kroppen kan...
Svar
14
· Visningar
898
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
448
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag har ett 6 år gammalt Ifor Williams 506 som fått fuktskador både på frontrampen som bakrampen. Materialet i ramperna består av...
Svar
4
· Visningar
299
Senast: lizzie
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V