Gekås / Ullareds utrustning 2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2012

*kl*

Har inte följt eller bläddrat igenom alla sidor dessvärre, men är det någon här inne som vet priser på plaststolpar till hage på Gekås? :)

Be om svar via PM, för prisförfrågan är inte ok enligt forumreglerna.
// Linda

Så om någon vet om priser avseende stolpar till hage vore ett PM väldigt tacksamt :)

Någon som varit på Gekås nyligen och har koll på flugtäckerna ?

Sist jag var uppe köpte jag ett Catago men det var för litet, brukar de vara små i storleken ?

Någon som vad de har inne nu i flug och flugridtäcken ?

Någon som varit på Gekås nyligen och har koll på flugtäckerna ?

Sist jag var uppe köpte jag ett Catago men det var för litet, brukar de vara små i storleken ?

Någon som vad de har inne nu i flug och flugridtäcken ?

Det undrar jag också - någon som shoppat flugtäcken de senaste dagarna. Skall dit på onsdag, man och häst väntar utanför så jag kommer inte ha många minuter på mig:eek:

Var där för kanske 10dagar sen och köpte ett flugtäcke.
Kikade på två olika. Det jag köpte var från onehorse och kostade 279kr om jag minns rätt. Bra längd på halsen med fyra kardborrband och med lite stretchtyg mellan hals och ryggdel, magplatta med korta resågjordar (fick förlänga gjordarna till min knubbiga tinker). Nylon på insidan på svanslapp samt halsdel. Sitter hyfsat bra min grova tinkerkille som verkar nöjd. Mkt prisvärt tycker jag.

Såg att eksemtäckena verkade vara av annat tyg och modell än tidigare år så
vågade inte köpa nåt sånt i år. Tyget kändes nästan lite luddigt på insidan.

Tack tack - då satsar jag på att det blir flugtäckesshopping i all hast i morgon :banana:

*KL

Jag ska åka ner imorgon :banana: Letar inte efter något särskilt egentligen men man brukar alltid kunna hitta något roligt att köpa :angel:

Jag åker också ner i morgon :D Får hoppas att man kan fynda något:)

Ni som åker imorgon, kan ni inte försöka ta några kort där inne hur det ser ut nu när avdelningen flyttat? ( och så är det ju roligt att de vad som finns inne ):laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Är de vanligt att få lite ont i helt nya sadlar? har läst att man behöver rida in sadeln så den blir mjukare mm. å att kroppen kan...
Svar
14
· Visningar
898
Senast: Tilly_85
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
452
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag har ett 6 år gammalt Ifor Williams 506 som fått fuktskador både på frontrampen som bakrampen. Materialet i ramperna består av...
Svar
4
· Visningar
299
Senast: lizzie
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka