Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

KL

Stalltäcke 100g, 420D yttertyg, 299 kr

1157472_429006020551891_172288407_n.jpg

533993_429005997218560_354376261_n.jpg

Kimberwickbett Jacson 149 kr

1146699_429006033885223_359156036_n.jpg

(har flyttat kindkedjekrokarna)

Svart skaljacka 279 kr

1185226_429006040551889_1800587767_n.jpg

Plus lite smått och gott som fårskinnosludd, stumpor, sopkvast, gummiband mm

kl

Vet någon om det finns tömkörninggjord och tömmar till bra pris?
Hur mycket bättre priser är det på BoT sakerna?

Tömkörningsgjort i neoprene såg jag i förbifarten, vet dock inte priset.

Som exempel kostar BoT Fleecetäcket 1495 kr, de brukar ligga runt 2079 kr annars.

:love: snötäcket ser super mysigt ut :) lite opraktisk färg bara, ska förhoppningsvis till Gekås senare i sommar/höst eller ngn gång i framtiden bara. Men fram till dess ska jag spara :D

Håller med Buck täcket såg mysikt ut! :D
Jag åker dit på fredag! Hoppas på bra sortiment! :D

Jättesnyggt täcke! Måste bara fråga, är täcket ljusgrått, vitt eller ljuslila? (Min dator har lite problem med att förmedla färgerna :D)

Mvh Domino_s

Jackan är supersnygg! Fanns den i fler färger? Vad är det för märke, ser att det är nåt på armen? Den är typ en exakt kopia av Pikeur Calypsa men för en tiondel av priset:p.

Jackan är supersnygg! Fanns den i fler färger? Vad är det för märke, ser att det är nåt på armen? Den är typ en exakt kopia av Pikeur Calypsa men för en tiondel av priset:p.

Tror att den bara finns i svart. Det är Copperfield, precis som täcket (Gekås egna märke???)

:love: snötäcket ser super mysigt ut :) lite opraktisk färg bara, ska förhoppningsvis till Gekås senare i sommar/höst eller ngn gång i framtiden bara. Men fram till dess ska jag spara :D

Inte mer opraktiskt är en ljusgrå häst ;):D Nä, men det känns som om yttertyget kommer att stöta bort en del smuts. Jag får se. Det kryllar inte direkt av 100g stalltäcken med vettig passform och mellankraftigt tyg.

Visst är de :) Hittade en enda nere på hästavdelningen och trodde det var kört innan jag frågade och fick veta att de var ifrån damavdelningen :D Så snygga, sköna och ffa prisvärda!

Åh jag har en sån luvatröja fast blå med gula märken från gekås, ääälskar min! Men eftersom jag älskar den så mkt så ser den inte så fin ut längre ;P Hoppas det finns någon kvar i morgon då jag åker, då blir det en ny :D

*kl*
Gjorde ett grymt fynd idag, ett Jacson regntäcke för 299 kr. Hitta det på en webshop nu för 1600 kr :D Fanns bara strl 155 kvar därav priset.

*kl*

Ska någon från Gbg ner snart? PM:a jättegärna mig i så fall, har ett par småsaker som jag gärna skulle vilja ha hemköpt från hästavdelningen :D

Är det någon som varit där nyligen och sett om det finns ridskor? Jodhpur modell utan stålhätta alltså. Är i behov av ett par nya, ska till Gekås om två veckor, men finns dom inte där så kan jag ju lika gärna springa över till Hööks och köpa ett par nu - så jag inte handlar upp de pengarna i Ullared ... ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Vi som letar häst II
  • Brodd och skydd?
Tillbaka