Gelpad för ryttaren

M

maiden

Funkar dessa bra? Det spelar ingen roll hur mjuka sadlar än är, mina sittben skaver :crazy: Så vet något något bra man kan sätta på sadeln så det blir mjukare? En vanlig i teddy kanske?
 
det finns ju en specialare i börjes. typ en gelits eller nått.. har en sån dels för att jag har typ för spetsiga sittben och för att jag har ryggproblem... funkar fint
 
det finns ju en specialare i börjes. typ en gelsits eller nått.. har en sån dels för att jag har typ för spetsiga sittben och för att jag har ryggproblem... funkar fint
 
Funkar den gelpaden för ryttare som man sätter på sadeln? en sån som börjes har. Jag ahar ibland lite småont i ryggen när jag ridit men inte velat köpa en för jag har inte trott att de ska hjälpa något.
 
Vi har en gelpad (från h**ks) på en av sadlarna för den är så j-la hård i sitsen, nu är den dögo att sitta i :love:
Den värmer lite nu när det är kallt också :)
 
Jag har gel sitsen från Börjes och utan den kan jag knappt rida med mina stela leder. Dessutom behöver jag inget ludd på sadeln att sitta på vintern, gel sitsen är mycket varmare.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 090
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 186
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Det börjar bli dags att börja fundera på att kanske ta sig ut på någon dressyrstart i sommar och jag behöver bettips eftersom man inte...
Svar
17
· Visningar
1 092
Senast: Fazeem
·
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 148

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp