Genomgående hasledsgalla på travhäst

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare kangaroo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 974
K

kangaroo

Hej!
Mitt varmblodssto har det senaste gått relativ tuff träning och gjort det bra. Hon har nu vilat i en vecka eftersom jag varit på semester och när jag åkte var hon helt ren i alla ben och när jag kommer hem har hon en genomgående hasledsgalla på ena bak. Inget halt utan pigg och glad. Aldrig haft detta förut. Bör jag kolla upp henne hos veterinär? Avvakta?
:bump:Fia

hur gammal e hästen?
Jag skulle börja träna igen och försvinner inte gallan eller kommer tillbaka skulle jag ta kontakt med vet och rtg hasen,,,,risken finns ju att det är en lös benbit i hasen.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
912
Senast: WildWilma
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 585
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 651
Senast: Lavinia
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
5 196
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31