Genomskinlig bakgrund, hjälp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Ainon

Trådstartare
Någon som kan hjälpa mig att få en genomskinlig bakgrund på denna bild. Det är alltså bara hunden jag vill ska synas.

Försökte själv men får aldig bakgrunden genomskinlig :crazy:

20131813.jpg

http://archive9.pixbox.se/arkivet/synligt_25/20130000-20139999/640x480/20131813.jpg

Senast ändrad:
Sv: Genomskinlig bakgrund, hjälp

Jag kan försöka om jag bara får Ps att funka :p Det har inte varit på så bra humör på sistone... Men jag kan försöka, som sagt :D

Sv: Genomskinlig bakgrund, hjälp

Jag gjorde ett försök och just nu kan jag inte få det bättre än så här, nybörjare som jag är..

20131813-2kopierajpg-2jpg-1.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 193
Senast: Cattis_E
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
749
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 463
Senast: Castellini
·
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
14 082

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka