JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
genomskinligt i photopshop
IT & mobiler
Trådstartare
Trådstartare
AlterPride
Startdatum
Startdatum
4 Aug 2005
Svar
Svar
3
Visningar
Visningar
786
Har photoshop 7.0 och skulle gäärna vilja kunna få de genomskinligt som många gör.
har sökt här på forumet men hittar bara hur man gör med ett annat program.
Säg gärna vad grejerna jag ska använda heter på engelska.
Sv: genomskinligt i photopshop
:smirk: visar hur bra jag var att leta
tack
Sv: genomskinligt i photopshop
Är lungt Kan hända vem som helst
IT & mobiler
Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i.
Har tidigare...
Skola & Jobb
Hej!
Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga.
Jag...
2
Hemmet
Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Kultur
Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Eurovision 2025
Kultur Ja precis. Både för deltagare och tittare.
Jag hittar inte texten nu men EBU har en skrivning i reglerna om att ett land inte får...
hundtant
4 minuter sedan
Svar: 1 120
Visningar: 26 229
Allmänt
Dagens nagellack!
Kläder & Bli fin Ett av mina favoritlack, Isasora Ocean Dive, tog slut förra gången jag använde det och tyvärr var det länge sen de slutade göra de...
Scandi
7 minuter sedan
Svar: 1 239
Visningar: 109 002
Allmänt
Jobba som veterinär
Skola & Jobb Nu är jag på en arbetsplats med hög arbetsbelastning pga scale up i en lågkonjunktur. Men mitt arbete styrs mest av kombinationen...
Stergo
10 minuter sedan