I

IsaIrina

undrar om det finns nån get-kunnig person här, finns det ? ska snart få två små getter . väldigt söta . hehe . någon som har sina getter i koppel ibland ..? är det svårt att få dom att vänja sig vid kopplet ? :banana:
 
Jag har en afrikansk dvärgget och Francess här på forumet har lantrasgetter!
 
Sv: getter

Jag har mina getter i koppel,eller ja,jag har fyra getter och har en i koppel.Det är inte alls svårt.Lär man dom när dom är små så är det jättebra.Det går bra annars.Men det kan ta några dagar.
 
Sv: getter

Våra leds dagligen till och från hagen i koppel, den ena är tom inkörd och har en egen liten vagn :D
 

Liknande trådar

Katthälsa Imorgon ska Mrs norris bli vaccinerad och förhoppningsvis få klorna klippta. Superdum fråga - är det bäst att ha sele och koppel på på...
Svar
5
· Visningar
437
Senast: Sel
·
Foder & Strö Som rubriken lyder. Ska knappa hem linfröolja till mina boys, lutar åt den från Gunnarshögs. Har gett av Eclipse Biofarm å Emin förrut...
Svar
8
· Visningar
511
Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
782
Senast: Blyger
·
Mat Varför ska det vara så svårt o få tag i vettig kvarg i större förpackning i sverige? Jag vill ha en god, lättsötad och smaksatt kvarg i...
2
Svar
33
· Visningar
2 069
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp