• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Ponnymamman
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 909
P

Ponnymamman

Hej. Vill gärna få kontakt med någon som har erfarenhet av getter. Svensk lantras, mjölkgetter.
Allt av intresse! Litteratur, mjölkproducenter, avel osv, osv.....

Hej!
Jag har två stycken Svenska lantras getter. :)

getterna2_orig_se.jpg

:banana:

Fina!!!! :love:
Jag har just köpt 8 stycken. Vad har du dina till?
Kan du ge några boktips? Har svårt att hitta något om just getter. Det vore kul att läsa mer. Det jag kan sträcker sig till rena baskunskaper om skötsel osv.

okej. :)
Jag har mina till... husdjur... :p Alltså inget speciellt, jag kelar bara med dom... :D

Jag har läst lite i böcker... Vad heter han? Något med Sjödin, kanske? Som heter just, getter.

Och sen har jag läst några till, men dem handlade om lite olika djur.

Har inte hittat något riktit bra bok eller något på internet...
om du hittar något bra, om du har lust, kan du väl skriva det till mej ? :)

lycka till med dina getter! :banana:

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 213
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Hej! Jag har just hittat hunden med stort H! Tyvärr bor den så klart i USA så det blir att importera. Är det någon som nyligen gjort det...
Svar
7
· Visningar
1 003
Senast: hastflicka
·
Övr. Djur Har en avlivning bokad imorgon för min kaninhona som är sju år. Han har en snabbväxande böld i ena kinden och vet vill inte operera pga...
Svar
3
· Visningar
1 105
Senast: DarkInNight
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 292
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka