Gibsonsadel

cutty

Trådstartare
Har en men behöver ytterligare en. har funnit på nätet att det finns två bomvidder, smal och vid.

Hur vet jag vad jag behöver??

Hur vet jag vad det är för vidd på den jag har??

Ungefärligt pris på träningsmodellen?

Sv: Gibsonsadel

Ett hett tips när det gäller ny träningssadel är att jag råkade snubbla över en skitfin ny Gibson i brun mocka hos Bosse Neuman. O den skulle han tydligen sälja.... *tipsa* Oj så det kliade i fingrarna :love: , men vad skall jag med en till, till??? Ingen aning vad det gäller bomviddarna dock… :crazy:

Har nu kollat hemsidan i England. Svindyr frakt. Två sadlar skulle kosta 750 kr i frakt!!!

Priser i sverige?

Någon som vet en återförsäljare i Danmark eller skånetrakten?

Vet inte vad Bosse vill ha för den... Men du kan ju ringa o frågahonom, numret fins på galoppsport. Vet en som skall sälja en nästan ny för 3000 så de ligger väl där nånstans typ 3000-4000...

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 344
Senast: Kilauea
·
Fritid Jag behöver en ny ryggsäck. Givetvis finns inte längre den modell jag varit så nöjd med :cautious: (Jag vet vad det står på bilden men... 2
Svar
26
· Visningar
1 758
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 896
Senast: Derivata
·
Hemmet Jag äger ett litet hus (med betoning på litet) på en mindre ort, men med närhet till större stad med lite högre priser på fastigheter... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 428
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Donald Trumps andra presidentperiod (2)
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka