Gillar inte lila.

Gabbi

Trådstartare
Har köpt min papppas dator. Allt är bra förutom att mailprogrammet och explorer är LILA!!! Listen längst upp där det står "arkiv" och "redigera" och "adress" osv är mörkt lila! Man ser ju inte vad det står. Står skärmen i minsta vinkel blir alllt svart. Hur ändrar man detta, om det ens går?
 
Sv: Gillar inte lila.

Nej. Det är inte det tyvärr. Det ändrar skrivbordet, pop-ups och dyl, men inte färgen överst i explorer och i mailprogrammmet. Tack iallafall.
 
Sv: Gillar inte lila.

Jodå, visst är det där. Klicka på avancerat så kan man ändra färg på precis vadsomhelst, inklusive menyraden i program.

/Erica
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 636
Senast: starcraft
·
Kläder & Bli fin Jag har i omgångar letat efter en snygg jobbväska som rymmer lika mycket som en kappsäck men som designmässigt är mer handväska än tote...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 641
Senast: Septicemia
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 396
Senast: Snurrfian
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 686
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Byta jobb. Men vad göra?
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Vabruari

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp