• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare snabelA
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 043
S

snabelA

Jag har hållit på med Gimp ett litet tag och har nu börjat känna mig ganska bekväm med programet. En sak får jag dock inte rätsida på... Hur gör man sina egna penslar? kan man det övh? tex så vill jag göra en pensel där det står mitt namn som jag kan sätta på bilder jag redigerat lite snabbt och lätt, går det att fixa?

tacksam för svar :)

(hoppas tråden är i rätt formum)

Sv: Gimp

Hur sparar man lager separat? Jag har bara lyckats spara så alla lager slagits ihop. Inte helt enkelt att ta upp arbetet då... :cool:

Sv: Gimp

File formats: GIMP supports saving and loading a large number of different file formats,[32] GIMP's native format XCF is designed to store an image including all features specific to GIMP such as layers, channels and vectors; XCF is named after the eXperimental Computing Facility where GIMP was authored.
http://en.wikipedia.org/wiki/GIMP

Hoppas infon stämmer :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 315
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som... 2
Svar
24
· Visningar
5 517
Senast: Sasse
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 875
Övr. Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
25 366

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka