Gipsväggar...

MissFideli

Trådstartare
Jag har tyvärr gipsväggar i hela lägenheten. Och det kräver ju lite idéer har jag märkt.
Men nått jag absolut inte kommer på är hur man på mest hållbara sätt sätter upp sladdar på väggen? Har nu sånna där vanliga sladdhållare, men med katt i familjen så åker dom ur alldeles för lätt. Har testat limma, men det håller inte.

Hjälp?

Sv: Gipsväggar...

Jag vet inte vad du menar med vanliga sladdhållare men tänker att en idé kan vara att spika på golvlisten. Alltså så att sladden ligger längs översidan av golvlisten och du använder klamrar som man spikar.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 770
Senast: Tiger tok
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 072
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 182
Senast: Blyger
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 444
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka