Giraff!!!!

B

**BORTTAGEN**

finns det någon mer än jag som tycker att det borde finnas en färg på hästar som heter giraff-skäck...dom ska se ut som giraffer i pälsen, röda o vita...jag funderar faktiskt på att korsa giraffer med hästar när jag får möjlighet....
 
ja va då då?? giraffer är jätte fina o hästar är underbara...så man kan ju prova o blanda litte...
 
"jag funderar faktiskt på att korsa giraffer med hästar när jag får möjlighet...."

Det lät så kul :D
Hähä tänk om du får fram en häst med jäääättelånga ben och ännu längre hals! :rofl:
 
Nu är det ju så modernt me högställda hästar så det blir väl inga problem å sälja :angel:
 
"jag funderar faktiskt på att korsa giraffer med hästar när jag får möjlighet...."

Det lät så kul :D
Hähä tänk om du får fram en häst med jäääättelånga ben och ännu längre hals! :rofl:
Fast om hon nu skulle lyckas korsa en giraff med en häst och sedan få avkomma, så är nog utseendet ett mindre problem... :D
 
I min bok här står det zebroid :confused: Men alltså, kan det kanske vara så att zorse är på engelska och zebroid på svenska? Tycker de låter att vara olika språk eller någe :confused:
 
Möjligt... I usa avlar de ju mer på zebra korsningar än vad vi gör i sverige :crazy: Ganska mkt tom :angel:

Vet iafl att:
Zorse = Zebra/Horse (tror att motsatsen heter Horbra fast jag vet inte :bow:)
Zonky = Zebra/Donky (och så finns det Zedonk)
Zony = Zebra/Pony
 
Ok :) Förstår inte varför man ska korsa de :crazy:
Hmm. Vet du hur det var med häst/åsna? Vilken blir mula och vilken blir åsna? :confused:
 
Mula är en korsning e. häst u. åsna, genetiskt kastrerad

Läste en gång någonstans att det var en Häst, Zebra och Åsne korsning... :eek: :smirk:
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
261
· Visningar
8 053
Lantbruksdjur Det har flyttat in nya kor i byn och jag har fullständigt kärat ner mig i dessa underbart vackra skapelser :love: Jag kan väldigt lite...
2
Svar
37
· Visningar
4 103
Senast: Luff
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 588
Senast: Jeps
·
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 162
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp