Gissa djuret!

golden_tinka

Trådstartare
Vad tror ni döljer sig bakom denna håriga rumpa?;)
IMG_1141-1.jpg

Sv: Gissa djuret!

hmm... jag som va säker på att jagskulle gissa rätt :mad: :angel: :p
Men... då gissar jag på.... humm... nä jag har idetorka... kommer inte på nått att gissa på .... snälla sääääg!! :p

Så underbart söt! Tänk om de var så små och söta hela tiden:love:

Men jag tycker iofs att den rasen är jättesöt som vuxen också, med sin lugg:love:

Vi ser inte rasen så ofta, så när vi väl lyckas göra det så måste vi stanna bilen och fota lite!

Har hört att de är svåra att få tama. Är det så?

Den enda som är tam på det här stället är mamman till kalven som min kompis födde upp på nappflaska, då dens mor inte ville ha henne!
Dom övriga i flocken är inte tama för fem öre, om det beror på rasen lr på att ägaren vet jag inte....:crazy:
Den lilla kalven är trots sin tama mamma livrädd för människor... men et skall det nog bli ändring på...;)

Jag gissade på en hel del olika djur innan jag skrollade ner och tittade.....alla gissningar var fel :D

Helt otroligt söt :bow:

Det ser ut som en tiger eller lejonunge =S Hihi
Var det de??

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 227
Senast: hastflicka
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
9
· Visningar
551
Övr. Djur Stör mig på jordbruksverkets förslag på nya kravmått för djur. Går de igenom kommer det innebära slutet för småskalig djurhållning. 11 12 13
Svar
248
· Visningar
11 161
Senast: Efwa
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 318
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka