Gissa hundras!

Sv: Gissa hundras!

stämmer det är 75% rottis och 25% scäffer.. en fråga vad hade ni tycket om man hade parat henne med en rensasig labbe??:) :bump: :bump:

Vilken anledning?? :eek:

Om du gärna vill ha valp från din tik så ta en schäfer eller rottis istället!
Onödigt ju att blanda in ännu fler raser..

Va det rättstavat ? :o
:)
Haha , min drömras , ååh så dom är söta :D

Har knappt några hundbilder :o
Men här kommer en , gissa på :)

Jepp , tänkte att den kanske va liite svår när han va så fult friserad , men inte .... Haha ^^

Synd, det är inte så mkt liv i denna tråden :eek: :(
Hade vart kul med lite andra bilder, har dock inga svåra på vovvar , bara så lätta så det är töntigt ;)

Okej, här kommer den:D
En renrasig är det

Prague%20Ratter100_1221.JPG

Inte ? Jag som va säker ju ;) Va finns det mer för små ettriga vovvar , ser ut som en riktig best ;) Finns det inte nått sm hete rBrittish terrier ? En sån kanske ? :rofl:

Aah , gud det är nästan så man ska dra fram hundboken , tror ja vet vilken ras du menar , men kommer inte ihåg namnet , är det inte den här ryska toy terrier typ ? Nej men va heter dom ? Det kan va det här jättekrångliga också :rofl:
Aah , kl är ju nästan för mkt :angel:

i väntan på några andra svar på varmblod_lovers bild så lägger jag in en ^^

Det är en blandis :)

7571956.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 548
Senast: Ginne
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 044
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 441
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 553
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka