Minerva 16 Feb 2007 #161 Sv: Gissa hundras! Haha nämen tror du att vi är så dum Nä förstog iaf att det va nått med setter.. ^^
Sv: Gissa hundras! Haha nämen tror du att vi är så dum Nä förstog iaf att det va nått med setter.. ^^
Mysgrisen 16 Feb 2007 #162 Sv: Gissa hundras! Hihi, jag var ju ganska så korkad som skrev gordonsetter först. sen googlade jag på bild på en sån och insåg att det var något fel...
Sv: Gissa hundras! Hihi, jag var ju ganska så korkad som skrev gordonsetter först. sen googlade jag på bild på en sån och insåg att det var något fel...
F Fragile 16 Feb 2007 #163 Sv: Gissa hundras! Gordonsettern är ju den svarta settern säger man. Den engelska den vita, och den irländska den röda.. //M
Sv: Gissa hundras! Gordonsettern är ju den svarta settern säger man. Den engelska den vita, och den irländska den röda.. //M
F Fragile 16 Feb 2007 #164 Sv: Gissa hundras! denna då? (ignorera snyggingen i mitten, han har ju redan varit med)
Mysgrisen 16 Feb 2007 #165 Sv: Gissa hundras! Den lilla är en DSG. Den till höger är en clumberspaniel (gissar vilt).
G Generalen 16 Feb 2007 #167 Sv: Gissa hundras! Nej, inte clumberspaniel... men någon typ av spaniel iaf kanske?