Bukefalos 28 år!

Gissa ras.

Jodå en riktig liten räkstjärt är det. Shiba är alltså Schäfer och Old english Seepdog.Vi får ofta höra att hon skulle kunna ha Snuzer,bovier eller briad i sig. Resten av förslagen va faktiskt nya. Jag tycker det är en jätte trevlig blandig men man måste tycka om pälsvård det är nemligen så att hon måste borstas minst två gånger/Dag
 
vet ett av dem tror ja Old English Sheepdog och sen vet ja inte riktigt men vilda gissningar blir de eftersom din hund är grå Bouvier Des Flandres Irish Wolfhound
den enda tyska rasen ja kan komma på är schäfer så men men ja tror min frösta gissning är rätt sen kanske de kan va en softis i den ingen aning :bump:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 293
Senast: hundtant
·
Hundavel & Ras Jag skulle vilja uppmana alla som har bra hanhundar att spara sperma från era hundar för framtiden. Med bra hundar menar jag alltifrån...
2
Svar
30
· Visningar
2 425
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Här är jag med en flummig liten tråd igen :o Vilka raser är vanligast där ni bor? Någon ovanlig ras som ni trodde var vanlig, men som...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
5 445
Senast: copernica
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har entusiastiskt läst många "vilken ras"-trådar här på buke och faktiskt registrerat mig här för att fråga er kloka människor...
2
Svar
23
· Visningar
3 344

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp