Gissa rasen?

Sv: Gissa rasen?

Kan ni inte sätta in bilder på ovanliga (renrasiga) istället för blandisar
eller är jag en glädjedödare då...:o

Kan ni inte sätta in bilder på ovanliga (renrasiga) istället för blandisar
eller är jag en glädjedödare då...:o

klart du inte är! det blir förmodligen lite lättare att gissa då med eftersom det bara är 1 ras som ska fram.

men snälla, är det verkligen ingen mer som vågar sig på att gissa min hund? så svåra raser är det inte...
kan ge er en direkt ledande ledtråd, det kom ut en tråd här idag om en hund som min är till 25% ;)

sen att han är långhårig, det har han fått från den andra rasen, dom är långhåriga-gärna med en tofs i huvudet :love:

så kom igen nu :banana:

18sept07-029.jpg

okej, den svåraste hittils :angel:
renrasig!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 210
Senast: Digbil
·
Hundavel & Ras Hej, Vi är en barnfamilj som planerar att köpa en hund och skulle vilja ha tips på raser att titta på. Jag har själv växt upp med... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 592
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 634
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 642
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Göra i Borlänge?
  • Lekstuga
  • Tandfen utan kontanter

Hund, Katt, Andra Djur