Bukefalos 28 år!

Gissa vem som börjar göra sig hemmastad?

vallhund

Trådstartare
Min kombinerade chaufför/alltiallo släkting plockade upp mig i Märsta efter mitt läkarbesök i dag, på vägen hade han plockat upp Leon o tagit en bautapromenad, inklusive lite joggning med honom.
Väl hemma tog det mycket nosning o vattendrickandes innan han började koppla av, nåja han gjorde sitt bästa för att störa snickarhjälpen/montera IKEA möbler.
Legat lite på olika platser o långt om länge tagit sig upp i sängen o bäddat lite innan han lade sig.
:)
 
Så härligt! Får nästan tårar i ögonen ju. Åh vad glad jag är att allt ordnade sig för er och att ni kan få vara tillsammans igen :)
 
Mannen med bilen är omtyckt men lite suspekt eftersom han luktar katt o har skjutsat hunden från Gnesta till Almunge o sen därifrån till vet som inbegrep övernattning med dropp o sen tbx till Almunge så är det ganska otroligt att Leon ff är så förtroendefull/tillgiven gentemot honom.

Efter att ha skruvat ihop allt o tagit voffs på en ½ timmes nattis så kom Leon in o hörde farbrorns bil åka iväg så har det varit total avkoppling som gäller. Innan farbrodern åkte så låg han på sängen utan att riktigt blunda, han iakttog mig intensivt.

Nu skall jag knögla ner mig i sängen o se om jag kan få en utav kuddarna. :love::love::love:
 
Hjärtat i halsgropen, förbenade hundskrälle. Skulle ta bussen in till Märsta för att handla lite o plocka upp mitt sjukintyg, naturligtvis lyckades Houdini tränga sig förbi mig o vips var han väck.
Jag ut o runt, ropade o visslade, hittade inga spår i snöstormen som rådde. Han var lyckligtvis inte helt väck, han var fullt upptagen med att kalasa på något. SKRÄCK, hade hen KLIPPT en av hyresvärdens katter? Visade sig vara en bröstkorg + mer av ett större djur, gissningsvis älg, häst eller kanske nöt. Dvs betydligt mer värt än de torrfoderkulor jag lockade med.

Ingen idé att stå ute i stormen, gick in o hoppades att han skulle längta in i värmen när han började frysa o/e blev mätt. Jodå han krafsade på dörren efter ett tag o jag hann med en senare buss.

Han har ju nästan aldrig varit ensam hemma förut så jag var lite osäker på hur han skulle agera på egen tass i vårt nya hem. Som ung var han en tuggare, gick åt både det ena o det andra hos min vän i Almunge visade han att han inte mådde bra genom att kissa i hennes säng o på hennes matta.

När jag kom hem för en stund sedan så verkade han nyvaken o huset stod kvar.
:love::love::love:
 

Liknande trådar

Relationer Om någon listar ut vem jag är så håll det gärna för er själva....(nytt nick) Jag träffade i feb en kille, han 35, jag är 29...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 664
Senast: Texaz
·
Övr. Barn Har haft svärföräldrarna + min mans syster boende här i några dagar (de bor 85 mil bort). Brukar bita ihop när de gör saker jag inte...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
7 381
Senast: boccia
·
Hästvård riktiga ko blaffor lägger han :crazy: jag började vänja in magen hans ca 1 1/2 månad innan betes-släppet jag betade honom varje dag +...
Svar
8
· Visningar
831
Senast: Arabizar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp