Sv: Gissa!

x1pbglk-vqL4BuWXZmDcW_yKXjmqMiNWC_hip_IyOdQ6wXsFWjzwxajhXkMaBkDDAX4quV-2d4lxYNputx6gpBUWzDdcVHcaF0KOzO2ltgGoTCuYbgajVNk-OEemqSpFoMq77vsy5c4VrwZx1VyyOiFIg

7 stycken är det rätta svaret. Grattis ni som gissade rätt!:D

Oj oj, vilka små pluttar. 7 Stycken det var många det. Tur att hon inte behöver adoptera kusinbarnet - fast det kanske händer ändå ! Hur ser mamman ut ! Är hon sköldpadd och vit ? Pappan ?

Fast jag får inte ha en till katt säger min gubbe annars hade jag gärna bokat den röda honan !

Mamman är sköldpadd-vit. Pappa röd.

Klart du får ha en katt till. Kvinna! Res dig från förtryckaren!:devil:

Jag ska fota dem allihop i morgon. De är helt underbara färger.

Hmmm, jag kan ju alltid försöka fast han är rätt gullig - har accepterat två katter och fyra hästar....och två bonusbarn och flytt till gård på landet....och ffa mig !

Ta du och titta en gång till!
Det är bara 6.
Den översta kommer snart att vara *pOff* hemm ahos älgis..

på bilden är den "döpt" till Nr 3

Men jag är inte knusslig. Får nog plats med de andra också...Frågan är bara var jag ska göra av sambon..

Liknande trådar

Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 185
Senast: Asko
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
569
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Som rubriken säger så har nu vår stallkatt kommit på att han kan döda grannens höns. Hur ska jag få den att sluta? Tror ni det fungerar... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
4 719
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Katt En familj hittade en kattunge högst upp på Ölandsbron. Det sägs att den gått dit själv men det kan den väl inte ha gjort? Hur många...
Svar
2
· Visningar
526
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka