"Glad att jag går på smärtstillande"

(NLT)
Tre fraktuer, varav en spricka i skallbasen. Ryttarinnan från Mora, Louise Haaga, är sängliggande. Hon är inte uppe mer än 15 minuter åt gången och minsta rörelse gör ont. -Jag är glad att jag går på smärtstillande. Det gör mig i alla fall lite lugnare, annars skulle jag nog få panik.

http://www.nyalt.se/sport/artikel.asp?id=1609677
 
Sv: "Glad att jag går på smärtstillande"

Stackarn! Det måste vara hemskt att bara vara liggande. :crazy:
 
Sv: "Glad att jag går på smärtstillande"

usch vad hemskt! stackars människa
 
Sv: "Glad att jag går på smärtstillande"

Stackare,hoppas att det läker bra o snabbt så hon kommer upp på hästryggen snart igen.
 
Sv: "Glad att jag går på smärtstillande"

uscha ja. stog precis vid det hindret hon flög av. såg ju ganska otäckt ut men inte trodde väl nån att det skulle vara så illa med henne.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 153
Senast: Urigurien
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 255
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
24 144
Senast: Amk
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har inte haft den minsta tid att sätta mig ner och skriva om förra veckans ridlektioner, då mitt schema har varit fullspäckat varje...
Svar
0
· Visningar
866
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp