S

suzukits

Tävlade ponnytrav på romme i går!
Snacka om "min" dag! Först vann vi loppet jag var med i, med ca 20-30m (?) Och sen var det lotteri av en sele, som jag oxå vann :bump: :rofl:
 
Ni var så duktiga :D

Ta dom på Gävle också!!

Lite fubbigt att jag bara fick bli tvåa när hon gick under två minuter och allt... Men jag är lika glad ändå!

:bump: :bump: :bump: :bump: :bump:
 
Gratulerar till seger och sele, vad hette hästen? :confused:Var också på Romme men det gick inte riktigt bra, blev störda i ena loppet då vi hade ledningen och så precis utanför placering i det andra loppet.
Men det går väl bättre på Valla hoppas jag, men ni skulle till Gävle eller ;)

Cissi :bump:
 
Tackar :) :) :)

Helt paff att hon gick så bra. Det hade jag inte väntat mig. Hon har ju inte fungerat alls i år. Och så bara går hon under 2.00. Men kul är det!! :bump: :bump: :bump:

Ja vi ses!!
 
Ska du tävla här?
Vad har du för ponny?
Vem är du?
PM:a om du inte vill skylta med det här :p
 
grattis!

att jag aldrig har nån sån tur.... själv hoppas jag på att min lilla totto TRAVAR på solvalla på söndag... hehe känns som om jag har väldigt stora krav på henne :p
 
näe.. men det e ju inte så lätt för henne... hon tar ju så himla små steg, när dom andra hästarna tagit ett steg så har hon tagit 4... men det känns grymt fort när man kör henne :D

Och idag SKODDES hon oxå! rev bara halva stallet idag, matte MYCKE stolt! :rofl:

Kommer du och kollar på söndag då?
 
Tja, jag har ju lunchfodringen.
Vill du att jag ska komma och njuta av er två in action? :love:
Inte direkt så att jag har nått bättre för mig :angel:,.
Vilket lopp/tid kör du?
 
taaaaaaaaack!!!!!!!!! :D :bump:
jodå, kunde ju inte gått bättre om man säger så!! :bow:

:banana:
 
Hi hi vi var många härinne som gjorde det tror jag :D
Var var du någonstans då?
Grattis :banana:
 
He he, det du :D

Du får pm:a och gissa så svarar jag rätt eller fel... Men du vet vem jag är annars i alla fall ;)
 
Ja ni var jätte duktiga! :bump:
Vi får hoppas det går lika bra nästa gång.
Då kommer nog två herrar :banana: :banana:
Du vet vilka...
 
Grattis! :idea:
Tävlade på tomellila den 5 ok :d..gick jätte bra var första gången...tävlade min kompis häst, en shettis, nästa år får jag ju inte kölra shettis..men men...i defileringen så domaren såhär "Och hon som sitter bakom nr 12 (jag) är en mycket tuff kusk som vågar att köra i kort armat (glömmde mina armar hemme) :love:.. o sen startade jag 80 meter bak och tog igen alla metrer till första klungan o körde om några..hihi lyckad dag..hade bara problem i viólten men man lär sig.. så akta er nästa säsong....för då kommer sandra o (gubbeen) :bump: :devil:
 
Grattis suzukits och "crying" till andraplatserna igår!
:bump: :bump: :bump: Ses nästa år...
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 214
Senast: zarmino
·
Foder & Strö Skulle behöva lite hjälp från er som kan räkna eftersom min hjärna inte klarar av matematik. I år har vi fått två skördar som är så...
2
Svar
21
· Visningar
1 165
Senast: animalasia
·
Tävling Var går gränsen? Vi började tempa hästarna för ca 1,5 vecka sen när vi hörde talas om utbrott av EHV-1. Vi har 6 hästar som går...
Svar
1
· Visningar
1 060
Senast: Marty
·
Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
7 714
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp