Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur kan man vara glad o positiv över att människor inte kan låta fölen vara fölOkej, nu känner jag för att skriva lite! Vill ju ha lite liv i den här tråden!
Jag har ju en liten dam på 8 månader nu också, en riktig liten lady kan man ju tillägga! Men det är så kul att jobba med henne, stanna, groundtying, spola fötter, backa, fram-, bakdelsvändningar, skänkelvikning/sidepass och har börjat lite smått på bugning men vågar inte riktigt träna just det så mycket, är rädd att det sliter för mycket på henne att göra det redan nu. Hon lär sig så otroligt snabbt och räknar ut precis vad man vill, sen är bara frågan om hon vill utföra det eller inte, sto x5 som hon är. Presenning och andra "läskiga" saker kan man gå över en kanske två gånger sen är det inte talan om att gå där igen, då är det ju inte roligt längre!
Så jag ställer frågan igen, vad gör ni andra med pållarna för tillfället? Några trevliga bilder från träningar eller annat skoj? Vi behöver peppa varandra nu när det är så trist väder ute!
Hur kan man vara glad o positiv över att människor inte kan låta fölen vara föl.
Det är betydligt värre än att tävla med vuxna hästar.
Sorry för trådkap, men *usch*